Tuesday, April 7, 2015

Ebay labumi #24 saules brilles

 Es nevaru saulainā laikā iztikt bez saules brillēm, un jā, man patīk nedaudz aizslēpties aiz saules brillēm. Tās kuras nēsāju pagājušajā gadā man jau nedaudz bija apnikušas, tāpēc gribēju pasūtīt jaunas un meklējot ebayā šis modelis visvairāk piesaistīja uzmanību. Ļoti gribēju brilles ar puķainiem rāmjiem, un negribēju par tam maksāt veselu bagātību, tāpēc šis likās ideāls variants, vienas cenas apmēram 2.30 eiro



Vai nav burvīgas saules brilles? :D Ja atradīšu visas, kuras esmu pasūtījusi ebay, parādīšu savu ebay saules briļļu kolekciju.

Pārsvarā visas manas saules brilles ir līdzīgā formā kā šīs, jo man patīk tā forma.
Brilles pieejamas arī ar brūniem, un leoparda rāmjiem, meklējiet šeit :)

Par pašu sūtīšanu, es pasūtīju abas vienā dienā, bet vienas brilles man atnāca ātrāk, un otras vēlāk, apmēram 3 nedēļas abas bija pie manis. Diemžēl puķainās sūtīšanas procesā bija cietušas, melnās atnāca ideālā stāvoklī, viņas bija iepakotas identiski, tikai puķaino saules briļļu paciņa bija samīcījusies pa ceļam, to varētu novelt uz pasta vainu.
Bildē to nevar redzēt, bet puķainās bija nedaudz šķības, un to varēja redzēt tās nēsājot. Diemžēl, puķainās neizdzīvoja, es gan pasūtīju jaunas tieši tādas pašas, ceru, ka atnāks veselas,  tad kad bildēju, to kas atrodas manā somā (drīz, domāju,ka piektdien/sestdien būs raksts) pamanīju, ka viņas nav izdzīvojušas, kas viņam notika , redzēsiet tajā rakstā.




Parasti es saules brilles uzglabāju briļļu maisiņos, jo tā ir daudz ērtāk, mazāk aizņem somā vietu, bet gribēju arī vienu kārtīgāku maciņu, un izsolē nopirku šo. Protams, šāds dizains nepatiks visiem, bet mani uzrunāja kedas forma, un vēl liels bonuss man, ka izdevās ļoti lēti nopirkt izsolē, pa dārgo diez vai pirktu.

Gribu teikt, ka ebay saules brillēm nav ne vainas, jo būtībā līdzīgas šīm var nopirkt arī veikalos, tikai tur tām cena ir daudz dārgāka. Nedomāju, ka šīm ir sliktāka kvalitāte, jo izņemot puķainās, man nevienas ebay pirktās saules brilles nav saplīsušas, un es viņas turu somā briļļu maisiņā, un viss kārtībā.

Kāda ir jūsu pieredze ar ebay pirktām saules brillēm?

Lai jums jauka diena :)

2 comments:

  1. Inčīgas saules brilles, man patīk, bet vēl amizantāks ir futlāris - tik lielisks, gribu tādu. Kopš man ir brilles saulesbrilles nenēsāju, jo no lēcām acis diezgan sūrst.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ieraksta ebay meklētājā Zipper Eye Glasses Sunglasses Hard Case Box var atrast kaut ko līdzīgu :)
      Es ikdienā bez brillēm varu iztikt, un man arī nepatīk iet pa ielu ar brillēm, jo dēļ lēcas izliekuma viss liekas nedaudz dīvains, bet kaut kad nākotnē gribētu ieguldīt naudu īstajās saules brillēs (brilles+saulenes).

      Delete