Thursday, April 16, 2015

Ebay labumi #25 No Crease Hair Ties - matu gumijas atsauksme

Man ir vesela čupu citu rakstu(labi tikai 2), ko gribēju uzrakstīt šī vietā, bet internets ir nožēlojami lēns un bilžu ir daudz, man pat 3 bildes uzlādējas veselu mūžību!
Šķiet,ka daži mani sūtījumi ir kaut kur noklīduši, jo nu jau pagājusi 2 mēneši, bet vēl nekā. Vēl dažas lietas tikai sāku testēt, vai neesmu izdomājusi vai gribu rakstīt atsauksmi vai nē, 2 no tām lietām ir lūpu zīmuļi, agrāk man nenāca ne prātā, ka man gribētos lietot tādus, bet nu jau esmu atradusi 2 favorītus un meklēju arī citus.

Šoreiz rakstā par matu gumijām. Man patīk izmēģināt jaunas lietas, tomēr nevaru atļauties testēt neko dārgu, bet jau kaut ko atrodu pa lēto, tad kāpēc ne. Par šīm matu gumijām jūsmo daudzi youtuberi (vismaz tie, kurus es skatos, vai skatos video, kur cilvēki rāda, lietas ko nopirkuši, ko tik aiz garlaicības nedarīsi :D ), un par viņām esmu dzirdējusi vairāk kā par izslavētajām invisibobble matu riņķīšiem. Atradu pa lēto un domāju, ka jāizmēģina, es izvēlējos krāsainās.




Šīs matu gumijas ir pieejamas arī parastās krāsās, melnas, baltas, bēšas utml., bet es izvēlējos krāsainas, jo tās vairāk piesaistīja uzmanību.
Viņas pilda ļoti līdzīgas funkcijas kā invisibobble riņķīsi, tikai nav tik dārgas un neizstaipās tik ātri (tas ir mans novērojums!)

Manas domas:

  • Nevēlos daudz salīdzināt ar invisibobble, bet viena lieta gan ir skaidri redzama, šīs izskatās kā stilīgas aproces, vismaz raibās. Tās man atgādina festivāla aproces :)
  • Domāju, ka arī viņas neizraisa galvas sāpes, kaut gan nevaru par to spriest, jo man pašai nekad nav galva sāpējusi no matu gumijām, bet viņas nav tik ciešas un nospiedošas kā parastās gumijas
  • Neatstāj matos nospiedumu, kā parastās gumijas
  • Man nedaudz slīd ārā no matiem, bet kad sataisu tos copē, labi turas
  • Neiepinas matos un neplēš tos ārā
  • Pieejamas daudz un dažādās krāsās, dizainos.
  • Ebay var atrast par ļoti labu cenu, šīs 10 gab, nopirku par 1,68 (atnāca 2 nedēļu laikā) , bet gan jau viņas var atrast arī daudz lētāk ;)
  • Kā jau minēju, viņas ir lētas, un nav jāpērk dārgākas, jo visas vienādi pilda savas funkcijas!
  • Pēc mēneša valkāšanas (varbūt ne gluži dienu dienā) nav pārāk izstaipījušās
Ja interesē ierakstiet ebay meklētājā No Crease Hair Ties un tik meklējiet kādas patīk, var atrast gan vienkārši krāsainas bez apdrukas, gan ar košu apdruku, gan arī vienkrāsainās, tikai jāmeklē :) Ir arī nedaudz smalkākas, bet tās arī maksās dārgāk!

Un ja neizdodas atrast krāsā kas patīk, atradu citu variantu - uztaisiet paši :)



Par 99 centiem var nopirkt rullīti ar gumiju materiālu, un pats sataisīt sev šīs matu gumijas tik cik vien vajag, viņas ir vienkārši uztaisāmas un tad tas sanāks daudz lētāk kā pirkt tikai 10 par to pašu cenu, jo gan jau no tā var uztaisīt vairāk :) Un te lielāka krāsu izvēle!

Vai esat pamēģinājušas šīs matu gumijas? :)

Lai jums jauka diena :)




0 comments:

Post a Comment