Saturday, April 18, 2015

What's in my bag 2015

Man ir interesanti apskatīties kādas lietas  citas staipa līdzi savā somā, un gan jau neesmu vienīgā. Youtube šie video ir vieni no interesantākajiem, ko apskatīt, kad nav ko darīt :D 
Gribēju uzfilmēt video, bet kamera negribēja sadarboties, un sapratu,ka tāpat samontēt īsti nemācēšu, tāpēc nolēmu nečakarēties un visu sabildēt. Sen jau vajadzēja izkraut dažas liekās lietas ārā no somas, un izpurināt sakrājušos putekļus, drupačas.
Bildēs redzams viss, kas brīdī, kad ņēmu lietas ārā no somas atradās tajā, nešmaucos, un bildēju visu, kas bija.




Šo somu pirms 3-4 gadiem nopirku Maximā par 11 latiem, labs pirkums, tajā var salikt visu, ko vajag un kad vēl mācījos staipīju viņu līdzi ikdienā uz universitāti, un soma praktiski nav nobružājusies, varbūt tikai nedaudz un to nevar īpaši pamanīt. Tagad ikdienā, kad aizbraucu kaut vai uz centru vai uz veikalu, es nestaipu līdzi šo somu, bet paņemu no tās vajadzīgo, lai nav lieki smagumi jāstaipa. Bet tad, kad braucu uz otrām mājām ielieku klāt vēl savu kosmētikas maciņu un viss vajadzīgais ir man līdzi.
Vienā no kabatām stāv etalons, mājas atslēgas un higiēniskā lūpu krāsa. Drīz manas atslēgas nelīdīs kabatā :D jo man patīk pielikt daudz atslēgu piekariņus.

Nākošajā mazajā kabatiņā stāv otru māju atslēgas, es viņas nestaipītu ikdienā līdzi, bet man ir bail, ka aizmirsīšu paņemt un būs vai nu jābrauc atpakaļ vai ilgi jāgaida, līdz kāds arī atbrauks. Vēl tajā stāv tabletes pret kakla sāpēm (kopš pagājušajā gadā Positivus pēkšņi sāka neizturami sāpēt kakls, es ja kur braucu vienmēr ņemu līdzi tās, labāk lai kāda ir nekā neviena), kopš universitātes laikiem ir palikuši 2 usb atmiņas kartes, arī vienmēr staipīju 2, ja nu gadījumā viena nedarbojas (jā, nedaudz esmu paranoiķe :D), plāksteri,jo tie vienmēr noder, mini skrūvgriezis, ja nu saulesbrillēm vajag pieskrūvēt skrūvīti, un kristāls, gribēju karināt kaklā, bet nevaru nēsāt ķēdītes, uzliku uz gumijas, bet man nepatīk, tāpēc ieliku somā.

Mini maciņš, lai visas vajadzīgās lietas nemētātos pa somu - mini smaržu paraudziņš no Avon, roku krēms (drīzumā par to sīkāka atsauksme būs), pret alerģijas tabletes, mitrās salvetes, un atkal tabletes pret kakla sāpēm, jo nekad nevar zināt, kad noderēs :D

Šeit es uzrakstīju atsauksmi par saules brillēm, un minēju, ka notika nelaime. Ņēmu ārā no maciņa un man tagad ir 2 brilles. Viņas saplīsa tieši pa vidu, un to īsti nevarēja salabot, ļoti žēl, jo man ļoti patika puķainās saules brilles, bet es pasūtīju tieši tādas pašas, cerams, ka šoreiz neatnāks samīcītas un viss būs kārtībā.
Un atkal ebeyā šmaucas, es pasūtīju 5 šādus briļļu maciņus, un man atnāca tikai 1. Ja redzat, ka sola 5 gab, par vienu cenu, labāk uzrakstiet pa priekšu sellerim, vai tā tiešām ir, jo jau 2. reize un saņemu tikai 1, kaut norādīts, ka būtu jābūt 5.

Jā, man ir problēmas viss ir pus iesākts un neizlietots līdz galam, bet kam negadās :D tā kā šņaukājos praktiski visu laiku, man ir svarīgi, ka vienmēr somā ir kabatas lakatiņi, bet dažreiz gadās, ka viens iet uz beigām, un lai nepietrūktu ielieku jaunu paciņu, un tad vajag, bet tos nevaru atrast un attaisu jauno :D
Jā, ar kožļenēm dažreiz gadās tā, ka somā pazūd, un domāju, ka beigušās un nopērku jaunas :D Un Lockets labi palīdz tad, kad sāp kakls!
Kāpēc man vajag 3 maciņus - labs jautājums, vispār jau ikdienā staipu tikai 2 lielo un to mazāku ar Mikijpeli. Lielo(nesens pirkums, ja ir interese uzrakstīšu atsauksmi) staipu līdzi ikdienā, mazajā stāv nauda kafijai ( es atlieku naudu, lai varētu nopirkt kafijas automātā kafiju) un tas foršais ar atvērtu muti ir maciņš, kurā es ielieku eiro monētas, kuras vēl nav manā kolekcijā (es krāju citu valstu eiro naudiņas)
Mans glābiņš  - plašāka atsauksme šeit , jā, atkal kakla sāpju tabletes, kakls ir mana jūtīgā vieta, un vienreiz man gadījās tā, ka bija brīvdienas aptiekas nestrādāja un man bija jāmokās vesela diena līdz būs vaļā aptieka, tas bija šausmīgi,un arī mājās nebija nevienas tabletes, šīs man labi palīdz (nē, es neriju, kad pagādās, tikai tad, kad vajag!), un mani visiecienītākie acu pilieni, šie ļoti patīk manām acīm.
Mini blociņš, kur pierakstīt lietas, jo plānotājs šoreiz ir maziņš, un jā 5 pildspalvas :D Vispār bija 7, bet biju viņas izmetusi, jo nerakstīja :D
Ikdienā es varu bez brillēm iztikt, jo mana redze nav tik slikta, bet ja eju uz kino, vai sēžu tālāk no tv, vai vienkārši gribu redzēt visu labākā kvalitātē, tad man vajag brilles. 2 vislabākie Avon lūpu spīdumi, nederēs gan aukstā laikā- vēsā vējā, jo piparmētra saldē lūpas, bet tā man ļoti patīk, žēl, ka krāsu izvēle nav lielāka. Travel size Versace Bright Crystal smarža, nav īstā, bet nav ne vainas, un patīkami svaigs aromāts. Kompaktā ķemme ar spogulīti no Avon.
Kā pēdējie ir random lietas, kas mētājās somā - kosmētikas sūklīši, jo biju nopirkusi viņus Drogās un aizmirsu izņemt no somas, lapiņas no zālēm, jo vai nu atstāju ,lai atcerētos kādas zāles vajadzīgas, vai arī, vienkārši viņas izslīdēja no kastītes, pudeles korķis, to man kāds iedeva, jo es viņus krāju, vismaz agrāk vairāk meklēju korķus, tagad mazāk (varbūt kādreiz parādīšu jums savu kolekciju), noklīdusi matu gumija, vispār somā man nemaz nav citas :D un 2 centi (esmu bagāta :D )

Kopumā: It kā staipu tikai to svarīgāko, bet arī daudz ko lieku, nu galvenais,ka pati varu panest :D Bieži vien pamatos vēl ielikt lietussargu un ūdens pudeli. Esmu jaunas somas meklējumos, jo gribētos jaunu, bet nevaru atrast tādu, kur salīdīs viss iekšā, un bija man cita, bet diemžēl, iztērēju 20 eiro un somai ļoti ātri saplīsa rokturi, un salabot tos nevar.

Kas atrodas jūsu somās? :)

Lai jums jauka diena :)

0 comments:

Post a Comment