Wednesday, April 8, 2015

New in #4

Šī gan ir produktīva diena, paspēju pabūt pie ārsta un vēl apskatīties kas labs Stockmann trakajās dienās. Cilvēki tik tiešām ir traki. Grābj visu, kas nekustās, un pērk visu ko vajag un nevajag. Teikšu godīgi, jā dažām lietām ir laba atlaide, bet citas nav tā vērts pirkt!
Šajā rakstā atrādīšu šodienas guvumu Stockmann un arī lietas, ko nopirku pagājušajā nedēļā un vakar.
Tikko pabeidzu nelielu tulkošanas darbiņu un varēju atļauties nopirkt lietas, ko gribējās un vajag.

 Pirkumi Stockmann - gāju tieši pēc Gosh tušas un lūpu krāsas :)

  • Eveline līdzeklis nagu stiprināšanai 2.00
  • Eveline roku krēms 1,40 Diezgan spēcīga smarža, bet man netraucē. Došos nopirkt vēlvienu, ja būs. Otrajā dienā - 09.04 atradu pēdējo, vairāk neredzēju, laikam visi bija izpirkti, un man paveicās, jo smaržo labi un tik laba cena, man tuvumā tāds citos veikalos nav pieejams.
  • Gosh Velvet touch lūpu krāsa tonī 122 Nougat  4.00- skaists rozīgi brūns nude tonis , dievīga, žēl, ka nevarēju atļauties nopirkt vēl kādā krāsā. Prieks  par lūpu krāsu bija īss, mammai iepatikās tonis, un sapratu,ka uz manām lūpām šī lūpu krāsa ir nedaudz par brūnu, bet ļoti laba formula, nesausina lūpas,  un ja uzkrāso nedaudz biezākā kārtā, tad arī pēc ēšanas nav nogājusi pa visam. Pieejami 3 toņi, nopirku sev 66 Bourgogne , rozā lūpu krāsa ar metālisku spīdumu, man it kā patīk un nepatīk reizē, stulbi tas, ka nevari pats izmēģināt uz rokas, jo es nevaru pateikt, vai man patiks tonis vai nē, ja pārdevēja uzzieķē uz savas rokas, jo uz viņas mākslīgā iedeguma izskatījās daudz savādāk.
  • Gosh Amazing Length 'n build tuša 2.90 Laba cena, un gribēju pamēģināt ko jaunu

Pirkumi Rimi

  • Eveline Micelārais ūdens sausai un jūtīgai ādai 
  • Barhatnie ručki roku krēms - man ļoti patīk šī roku krēma smarža, jo citi šīs sērijas krēmi nesmaržo tik labi

Pirkumi Drogās
Man beidzās tonālais krēms, un steidzami vajadzēja ko jaunu. Meklēju internetā atsauksmes par dažādiem tonālajiem krēmiem, gribēju Bourjois healthy mix serum, bet tam nebija tik laba sedzamība kā gribētos, varbūt izmēģināšu vasarā. Drogās izmēģināju visus iespējamos tonālos un BB krēmums, un lai cik dīvaini nebūtu neviens man nepiesējās un nejautāja vai vajag palīdzēt :D
  • Maybelline Better skin nopirku, jo tikko izlietoju to, man patika, laba sedzamība, manai ādai patika, un lai cik dīvaini nebūtu, lietojot šo tonālo mana jaukti taukainā āda mazāk taukojās, un bija atlaide 7.47
  • Essence all about matt 12 long lasting tonālais krēms 3.99 - man jau ir pirmie iespaidi par šo tonālo, 12 stundas noteikti neturas uz manas sejas, un nav arī pārāk matējošs. Klāju uz plikas ādas pēc 3 stundām jau sāka spīdēt ierastās vietas, bet kad klāju uz sejas krēma, vispār nesanāca matējošs efekts, tāpat izmēģināju arī uzlikt uz seruma, tāpat prasījās uzklāt pa virsu pūderi tikai vietās, kur taukojas visvairāk - deguns un piere. Vismaz man viņš nesniedz diez ko matējošu efektu. Vidēja sedzamība, bet ja uzliek 2 kārtās, ļoti labi nosedz ādas problēmas, izlīdzina sejas krāsu. Liels mīnuss ir krāsu izvēle, pats gaišākais ir dizgan tumšs, bet tā kā es netīšām biju pasūtījusi ļoti līķa bālu pūderi, tad uzliekot to pa virsu, neizskatos tik brūna :D Bet kopumā nav tas sliktākais tonālais krēms, laba cena, man patīk,ka viņam ir neliels un neuzmācīgs aromāts. Domāju,ka derēs vasarā, jo ir vieglāks kā  citi tonālie, vismaz kā Better skin noteikti!
  • Essence nagu laku dabūju dāvanā, man kā parasti iedeva toni, kas nepatīk - nav vajadzīgs
  • Rival de young push up tuša 1,81 - bija atlaide un mani tušas krājumi bija beigušies, ļoti ceru,ka kāds viņu jau nav attaisījis!
  • Rival de young anti shine paper 1,09- pilda labi savus pienākumus, bet diezgan maziņš, man vienā reizē jāizlieto 2.

Tagad man kādam laikam pietiks iepirkties un man ir viss, kas vajadzīgs.
Ko jūs labu  nopirkāt Trakajās dienās vai kur citur? :)

Lai jums jauka diena! :)

0 comments:

Post a Comment