Thursday, April 23, 2015

Ebay labumi #27 fake Invisibobble hair rings review

Es laikam pievelku neveiksmes, es atkal biju pasūtījusi 5 saules briļļu maciņus par vienu cenu, un uzminiet cik es saņēmu, jā atkal vienu :D Šoreiz sūtītājs mani ignorēja un ebay atdeva atpakaļ manu naudu. Tagad ieteikums, pirms sūtiet, labāk uzrakstīt un pajautāt vai tik tiešām dabūsiet 5 vai 1.
Un kā nākošā neraža ir - es nesen rakstā par saulesbrillēm no ebay minēju, ka manas puķainās saulesbrilles saplīsa, un ka es pasūtīju tieši tādas pašas, tikko saņēmu viņas, un kā jūs domājat, kas vainas šoreiz?! Jā, tieši tādas pašas šķības un izstaipījušās, tikai pirku no cita sellera un krāsa nedaudz savādāka. Man sāk likties, ka visas puķainās ir šķības :D Trešo reizi jau nemēģināšu sūtīt vairs. Starpcitu redzēja tādas - tieši tādā pšsā stilā, tikai ar bēšīgiem rāmjiem Olimpijas Rimi, cena gan bija ap 8 eiro(Kaut gan citur saulesbrilles maksā vēl dārgāk, un vismaz var uzmērīt vai piestāv/patīk).

Un tagad beidzot ķeršos klāt ebay labumu rakstam, pasūdzējos, palika labāk :D 

Pirms vairāk kā mēneša uzrakstīju atsauksmi par izslavinātajiem Invisibobble matu riņķīšiem (nemelošu, es vēl jo projām uzskatu, ka daudzas, viņas pārmērīgi izlielīja kā brīnumu, bez kura dzīvot nevar un cik viņas labas), tā varbūt izklausījās pēc nedaudz negatīvas atsauksmes,  bet es gribēju viņas kārtīgi izpētīt, un izteikt savas domas, jo man pašai likās, ka viņas tika pārmērīgi saslavētas, un ja jūs varat atļauties viņas nopirkt, pērciet ir tā vērts, bet tie, kas nevar tērēt 6 eiro dēļ 3 matu gumijām, jūs varat atrast citu alternatīvu, kaut vai šīs matu gumijas, kuras pilda līdzīgas funkcijas, tikai nemaksā tik dārgi ;)

Tā nu es izdomāju, ka pasūtīšu lēto variantu no ebay un salīdzināšu. Atradu lētāko variantu, apmēram 80 centi par 10 matu gumijām, un pasūtīju. Neesmu gan daudz pētījusi informāciju par ebay variantu, bet cik gadījies redzēt komentāros, tad nav tās labākās, bet tā arī neviena īsti nepaskaidroja, kas tad viņās ir tik slikts. Nu ko, es teikšu, ka ja nevarat atļauties īstās, tad šīs ir laba alternatīva.



 Salīdzināju ar oriģinālo, var redzēt, ka pakaļdarinājums ir daudz mazāka un nav tik bieza-stingra kā īstā

Pirmā bilde ir tā, kur gumija ir uzreiz pēc valkāšanas, otrajā bildē var redzēt, ka viņa ir pamanījusies nedaudz atgūt sākotnējo formu.
Invisibooble gumija man vairs neatguva savu formu, un tas tāpēc, ka viņa ir sagriezusies un nekādi nevar atgriezt atpakaļ, pieņemu, ka arī šī var sagriezties.

Salīdzināšu pēc visiem punktiem, tieši tāpat kā to darīju ar oriģinālo:
Tā neatstāj nospiedumus matos -  tieši tāpat kā īstā, testēju tik pat ilgā laikā kā oriģinālo, un ne reizi nenovēroju, ka man matos būtu palikuši matus gumijas nospiedumi.
Ļauj izvairīties no galvas sāpēm - kau jau minēju iepriekšējā rakstā, man nesāp galva no parastajām matu gumijām, tāpēc to nevaru pārbaudīt, bet viņa nepiežmiedz matus tik cieši, lai varētu izraisīt galvas sāpes.
Stipri turas matos - lai cik dīvaini tas nebūtu, šī man slīdēja mazāk ārā kā oriģinālā.
Nešķeļ matu galus un nebojā tos- neesmu vel bijusi pie friziera, bet kad iešu, tad pēc tam nēsāšu tikai šādas gumijas un par to pārliecināšos. Tomēr, gribētu piekrist tam apgalvojumam, jo šī pilda tās pašas funkcijas kā oriģināls.
Ūdens un sviedrus izturīga - vēl neesmu sapratusi kā tas īsti bija domāts, bet nu katrā ziņā ūdens to nebojā un mana aste nesvīst :D
Neiepinas un nerauj ārā matus - tāpat kā oriģināls, arī šī man nedaudz ieķērās matos un kādu izraustīja, bet ne tik traki kā parastās gumijas.
Inovatīvs līdzeklis matu  veidošanā - tāpat kā ar īsto, es frizūras ar viņu netaisīšu un domāju, ka ar viņu var darīt tieši tās pašas lietas, kas bija apsolītas ar īsto.
Anti-alerģiska - tā kā veidota no plastmasīga materiāla viņa neuzsūc baktērijas, un viņu viegli var nomazgāt, tad piekritīšu šim apgalvojumam.
Derīga visiem matu tipiem, stipri turēsies visos - nē, visos nē, bet katram jau mati ir atšķirīgi, kas der vienam, neder citam.

Ak jā, šo ir daudz ērtāk nēsāt kā rokassprādzi un manuprāt izskatās nedaudz jaukāk, jo nav tik uzkrītoša, un viņa arī tā nenospiež roku, ja jums ir normāla, nedaudz platāka roka.

Kopumā: Izlemiet paši, vai gribat tērēt ~6 eiro par 3 gumijām, vai 1 eiro par 10! Lētākais variants pilda tieši tās pašas funkcijas kā īstā, tikai atšķirība tajā, ka oriģināls ir veidots no stingrāka materiāla, bet šī no nedaudz plānāka, un var gadīties, ka neizturēs tik ilgi kā īstā, bet pagaidām man nekas neplīst un gumija turas. Es šīs uzskatu par gana labām, un jā, var jau gadīties, ka kāda no gumijām ir brāķis un ātrāk saplīst, bet vismaz tad jums ir vēl vairākas, un tas nav tik liels zaudējums. Nu katrā ziņā, es nemaksāšu par īstajām, jo uzskatu, ka nav tā vērts.

Lai jums jauka diena! :)

0 comments:

Post a Comment