Saturday, April 4, 2015

Ebay wishlists #5

Nepagāja ne 3 mēneši un es beidzot sakārtoju un papildināju savu ipod playlist, un beidzot tur ir tikai tās dziesmas, kas man patīk. Vismaz viena jaunā gada apņemšanās ir godam izpildīta :D Yaay :D 
Vakar un arī šodien gribējās uzrakstīt kādu atsauksmi, bet nevarētu teikt, ka nav iedvesmas, bet drīzāk ir slinkums, jo pēdējās pāris dienas atkal nejūtos labi, nedaudz trūkst pozitīvisma un prieka dzīvē, tāpēc šodien taps ebay wishlist raksts. Iepirkšanās man vienmēr uzlabo garīgo :D

Pirms nedēļas manam rokas pulkstenim beidzās baterija, mājās jau bija lieks pulkstenis, ko nopirkām tētim, bet viņam nederēja, tad varu vilkt es, bet ja nebūtu, es noteikti pasūtītu sev jaunu. Jā, var arī apmainīt bateriju, bet ja pulkstenis izmaksā zem 3 eiro, un baterijas maiņa ir ap 5 eiro, nav tā vērts, labāk nopirkt jaunu. Man parasti ebayā pirktie pulksteņi kalpo apmēram gadu vai vairāk, tāpēc jebkurā gadījumā ir izdevīgāk nopirkt jaunu nekā mainīt bateriju.

Man šķiet,ka kaut kad noteikti pasūtīšu sev kādu no šajā rakstā minētajiem pulksteņiem, jo daži man iepatikās, un vajag taču rezerves variantu, vai ne :D

Pulkstenis kā rokassprādze man VAJAG tādu! Nezinu cik viņš praktisks un vai labi turas uz rokas - neatsienas vaļā, bet man patīk viņa dizains un tas, ka viņš izskatās pēc pītās rokassprādzes :)

Šis pulkstenis ir līdzīgs iepriekšējām, tikai ciparnīcai vidū ir zilonītis


Interesanta dizaina pulkstenis. Šis pulkstenis man atgādina neiropsiholoģijas praktiskās nodarbības, kur kāds pacients ar uztveres traucējumiem mums zīmēja pulksteni, arī viņa zīmējumā cipari bija izkārtoti savādā veidā. 


Kaķmīļiem šis pulkstenis noteikti patiks :)

Tā kā nevarēju atrast pulksteni, kad domāts suņu mīļiem, tad vēl viens kaķmīļiem :D Šis pulkstenis nav tik bērnišķīgs salīdzinājumā ar iepriekšējo un pieejams ar dažādu krāsu siksniņām :)

Puķains pulkstenis, kad gribas ko mazliet neierastāku :)


Ja ir apnikušas parastās ciparnīcas un gribas kaut ko raibāku. Man pašai iepatikās #1 ar Eifeļa torni

Šeit var atrast raibus pulksteņus . Daži no viņiem man liekas bezgaumīgi, bet par gaumi nestrīdas, katram savs.

Vajag jau arī kaut ko nedaudz klasiskāku, kā iepriekšējie pulksteņi

Es vienmēr esmu gribējusi mint green krāsas pulksteni :)

Ebay ir pilns ar pulksteņiem un ikviens var atrast pulksteni, kas viņam patiks par labu cenu! 

Lai jums jauka diena :)

0 comments:

Post a Comment