Sunday, October 29, 2017

October favorites kind of


For English summary scroll down below!


Septembrī es beidzot saņēmos un iestājos autoskolā, kaut gan tagad man piezogas doma, kāpēc man to vispār vajadzēja. Protams, ka es gribu iemācīties braukt, nu jau tā ka man tuvākajā laikā ir cerība tikt pie sava auto, bet es vismaz varētu aizņemties dažreiz :D (iedomājas kā varētu braukt uz kādu koncertu kaut kur tuvumā un nebūtu jādomā par to kā es tikšu atpakaļ, vai kā es brauktu uz Positivus un man nebūtu jāgaida uz citiem, es varētu braukt atpakaļ cikos es gribu :D) Un iegūstot tiesības pavērsies daudz dažādu iespēju, kuras līdz šim nācies laist garām. Un ik pa brīdim ir jāpamēģina kaut kas jauns, un ja jau citi var, es arī varu. Pagaidām teorijas lekcijas ir interesantas, pasniedzējs un viņa jociņi, bet vismaz labi paliek atmiņā (es ļoti ceru :D). Kaut gan nemaz neceru,ka spēšu teoriju nokārtot ar pirmo reizi...
Citi iemācās ātrāk braukt, un citiem vajadzīgs vairāk laiks. Man vajag vairāk laiku, labi, man ir bijušas tikai pāris braukšanas, un diemžēl tas nav mans apslēptais talants :D tāpēc sanāk lēnāk, un tad es sāku domāt, ka varbūt tas nav priekš manis un kāpēc man to vispār vajadzēja.
Par labu nenāk arī tas, ka bez darba un autoskolas man nav laika pilnīgi nekam, brīžiem pat kārtīgam miegam, un tad es pārāk daudz stresoju, kas šo visu padara tikai sliktāku, un organisms cenšas cīnīties pretī, līdz ar to veselība pamatīgi ciešs(es jau gribētu tekt, ka es dramatizēju, bet diemžēl nē).
Domu spēkam ir liela nozīmē, tāpēc man jācenšas domāt pozitīvāk, protams viegli pateikt, grūtāk izdarīt. Bet kas cits atliek, pamest arī nevar, un šī lieta jāizdara līdz galam. Galu galā būs labi,kas tad cits atliek.

Man žēl, ka ar visu šo cieš mani mīļie ebay pirkumu ieraksti, jo es tik sen neesmu neko pirkusi, bet ir tik daudz matēto lūpu krāsu(mana vājība), un daudz kā cita, ko es vēl neesmu pamēģinājusi, bet tas drīzumā būs atpakaļ :)

Man ir liels prieks, ka oktobris ir gandrīz pagājis, visi mani plāni tam izjuka. Tā kā man oktobris saistās ar Helovīnu, es gribēju noskatīties 31 šausmu filmu, katru vakaru pa vienai. Plāns izjuka pirmajās dienās, jo miegs bija svarīgāks, un brīžos, ka 4 dienas pēc kārtas celies 7 no rīta un mājās esi 9.30 vakarā, enerģijas nav praktiski nekam. Šo pārcelšu uz nākošo gadu ;) Varbūt vēl paspēšu aiziet uz kino un noskatīties vienu šausmu filmu.

Nedaudz par lietām, kas man patika oktobrī :


Bez mūzikas noteikti nevaru iedomāties kā būtu šo mēnesi izvilkusi, katrs agrais rīts, jo skaļāk jo labāk,lai spētu pamosties, atrast to nedaudz enerģiju, kas vēl palikusi. Man šķiet, ka šī dziesma perfekti apraksta manas izjūtas!


Un protams, kafijas, tās patēriņš šomēnes ir pamatīgi pieaudzis!




Mani jancīgie darba apavi - no rīta uzvilku ļoti neērtas kurpes, un sapratu, ka nevarēšu visu atlikušo darba dienu tajās nostaigāt, nekas cits neatlika, kā nopirkt kaut ko citu, un tā ar labu atlaidi tiku pie apaviem, kurus es nemaz nebūtu nopirkusi. Bumbuļus es gan esmu noņēmusi nost, jo man palika žēl, ka viņi paliks putekļaini.


Un nobeigumā, pāris rudens mirkļi :)  mazliet skumji, ka tik strauji jau paliek tumšs un kokos lapas vairs tik pat kā nav, bet  strauji tuvojas Ziemassvētki, un drīz pēc tam jau paliks gaišāks :)




 Septembra sākums, viss vēl tik zaļš :)


 Kompānija :)




 Skaists saulriets un piezagās sajūta, ka vasara tik tiešām ir beigusies, skaisti, bet skumji reizē!











Nākošais, ko es nepacietīgi gaidu ir atvaļinājums, kuru man ļoti vajag! Un lai cik tas būtu netipiski man, kaut kā jau nedaudz gribas Ziemassvētku dziesmas klausīties :D


Lai jums jauks vakars :)

ENG

In September i decided that i want to learn how to drive (why, Agnes, why?!). Not that i'll be able to afford my own car anytime soon, but maybe i can barrow sometimes, i wish(dreams about going to concerts, festivals).  Sometimes you need to learn , try something new right? Oh well, after few driving lessons, i can tell you , driving isnt my hidden talent :D but not everyone can learn everything fast, maybe i need more time, or maybe driving isnt for me? Sooner or probably later i'll get my drivers licence.
I know, that negative thoughts wont help me, but lack of sleep, constant stress, anxiety make everything even worse, and affects my health in bad way. But it will be ok!
I had Halloween related plans for October, i actually made  list of movies that i want to watch, but it failed too quickly , maybe next year.

Coffee and music helps me a lot this autumn, i think my coffee cups gets bigger and bigger so i can get through  very early mornings and long shifts. Circa waves song Stuck kinda describes how i feel.
And those fuzzy shoes, they actually are trendy :D wore very uncomfortable shoes to work, and i needed something and saw them on sale, and bought them. Love them :D

And i wanted to share few pictures from this autumn :) I'm kinda sad that days gets darker sooner, but good thing Christmas are coming and after that days gets longer. And i kinda cant wait to listen to Christmas songs :D
One thing that i'm looking forward is my vacation, cant wait!

0 comments:

Post a Comment