Wednesday, November 15, 2017

Artdeco Lash Growth Activator - Night Repair Balm review fail

For English summary scroll down below!

Kuram nav gribējies, lai skropstas ir lielākas un kuplākas. Ik pa laikam palietoju skropstu augšanu veicinošus līdzekļus, un tā es nejauši iegrābos šajā. Laikam nākošreiz palikšu pie rīcineļļas.

Kādu laiku atpakaļ izdomāju, ka vajadzētu palietot kādu līdzekli, jo liekas, ka skropstas nedaudz krīt ārā(labi, nebija tik traki :D). Eveline līdzekli, kas man patika nevienās sev tuvumā esošās Drogās nevarēju atrast. Aizgāju uz Douglas un nopirkšu šo Artdeco skropstu augšanu veicinošu serumu, jo pēc apraksta likās, ka varētu būt labs, tā nu es miskastē izmetu apmēram 13 eiro, nedaudz sāpīgi!




Ko saka ražotājs - "Artdeco Lash Growth Activator - Night Repair Balm (Līdzeklis skropstu (uzacu) augšanas veicināšanai)Īpaši efektīvs līdzeklis skropstu (uzacu) augšanas veicināšanai. Skropstu garuma un biezuma ievērojama palielināšana. Saudzīgs un drošs līdzeklis: nekairina pat tad, ja ir iekļuvis acīs. Preparāts ir jālieto regulāri 4 nedēļas, divas reizes dienā (no rīta un vakarā). Rezultāts - skropstu garums var sasniegt pat 200% mēnesī. Pirms lietošanas notīriet no sejas kosmētiku. Nesatur smaržvielas, lanolīnu un minerālās eļļas. Klīniski un dermatoloģiski pārbaudīts.Lietošana: Uzklājiet uz tīrām skropstām un uzacīm, atstājiet uz nakti. Var lietot arī dienas laikā zem grima."

Manas domas:
Nevienu brīdi aprakstā nekas netika minēts par to, ka ja tas līdzeklis iekļūst acīs, tās grauzīs, asaros un pēc tam sūrstēs tā ka nezināsi kur likties. Jā protams, acīs jau viņš nav jāsmērē iekšā. Domājams, ka ja līdzeklis paredzēts klāt uz skropstām, var pastāvēt risks, ka tas var iekļūt acīs. Pirmā lietošanas reize bija briesmīga, tas nejauši iekļuva vienā acī, un labi, ka man mājās bija acu pilieni, citādi es nezinu kā es līdz rītam izdzīvotu. Es nepārspīlēju, sajūta ļoti nepatīkama.
Pēc tam kādu laiku nelietoju, jo man bija bail, ka šis atkārtosies. Tomēr žēl naudas, jāpamēģina vēlreiz, tā bija kļūda. Ja šoreiz pamanījos uzklāt uz skropstām tā ka neiekļūst acīs, tad žāvājoties man sāka asarot acis un no skropstām tas līdzeklis iekļuva man acīs, un viss murgs sākās no jauna.
Varbūt man ir kkāda alerģiska reakcija uz šo līdzekli, bet es neviena šo neieteiktu, labāk pa to naudu nopirkt kaut ko citu!

Lai jums jauka diena :)

ENG

From time to time i like to use lash growth serums or oils. And i decided that it's time to use something like that again, since i couldn't find my favorite one, i wanted to try something new, what a stupid idea! I bought Artdeco Lash Growth Activator balm, and wasted 13 euros.

There wasn't any information about fact that if it gets in your eyes, you can have bad reaction.  My eye turned red, it burned so bad, thank god i had eye drops. After that i decided not to use this product again for some time. Later i wanted to give it 1 more chance, i managed to apply it without getting that serum in my eyes, but later i yawned and my eyes got teary , and i got that bad reaction all over again.
Maybe i'm allergic to this product, but i will never use it again or suggest it to someone, not worth the money and eye health.


Have a nice day :)

0 comments:

Post a Comment