Monday, April 23, 2018

April favorites

For English summary scroll down below!


Ar šiem favorīta ierakstiem ir tā, vai nu man ir iedvesma un es lietoju kaut ko kaut cik savādāku kā parasti, vai arī man nav iedvesmas un nekas jauns, vai atklāts vecais labais, nav izmantots.

Kā pagāja aprīlis, ļoti ātri. Pēdējā laikā ir sajūta, ka laiks skrien tik ātri uz priekšu, ka tūlīt jau atkal būs ziema. Tikko vēl bija sniegs, un tagad jau paliek zaļāks, siltāks.
Pēdējā laikā man tā riebjas mans grafiks, cik tas nepārdomāti brīžiem tiek salikts, tāpēc aprīlis liekas tāds ļoti nogurdinošs mēnesis. Brīžiem galīgi nav prieka iet uz darbu. Bet ar darba meklējumiem ir kā ir. Vakances jau ir, bet laikam manas prasības ir augušas.
Tomēr ļoti priecājos par siltajām un saulainajām dienām, tik ļoti, ka man arī pret lietu nav ne mazāko iebildumu.
Ļoti gaidu maiju un Pasaules čempionātu hokejā, jācer, ka varēšu redzēt vismaz lielāko daļu Latvijas izlases spēles  :)






  • Visburvīgāk smaržojošais roku krēms kādu esmu lietojusi Soap & Glory Hand food roku krēms. Man būs ļoti žēl, kad viņš izbeigsies, bet par laimi man vēl ir mini versija, tāpēc kādu laiku pietiks. Patīkams rožu aromāts, patiks pat tiem, kam ne visi rožu aromāti patīk (spriežu pēc sevis). Mitrinošs roku krēms, ātri iesūcas un patīkamais aromāts diezgan ilgi noturas uz rokām.
  • Ota no ebay tonālā krēma uzklāšanai - pēdējā laikā man vajag kaut ko kas ātri un efektīvi, bez liekas piepūles palīdz man no rītiem ātrāk uzklāt make up, jo es labāk paguļu ilgāk, nekā ceļos baigi laicīgi, tāpēc šī ota ir labs palīgs ikdienas steigā. Biju jau nopirkusi sen, un man sākumā viņa nepatika, bet tagad lietoju atkal.
  • Loreal infallible 24h matte tonālais krēms - lai gan tonis 11 vanilla ir daudz par tumšu (labprāt pamēģinātu toni 10 porcelain , bet neesmu droša, ka tas vispār ir pieejams pie mums?!), man ļoti patīk šī formula, un pēdējā laikā nedaudz saasinājušās ādas problēmas dēļ stresa un gan jau pārāk daudz saldumi(ēdiens diemžēl man liek justies labāk :/), tāpēc šis tonālais bija mans glābiņš. Lieliska sedzamība un noturība, vismaz 12 h garumā noteikti. Pagaidām jaunu nepirkšu un izlietošu šo, varbūt vēlāk pasūtīšu gaišāku toni, bet tagad gribētu atrast vasarai piemērotu BB krēmu. Varbūt jums ir kādi ieteikumi?
  • Avon mark matētā lūpu krāsa tonī Dare to be bare - nesausina lūpas, neuzkrītošs nude tonis, tad kad man nedaudz apnīk manas rozīgās lūpu krāsas vai tās citas, liekas ir par sausinošu. Smaržo pēc končām. Nav tā noturīgākā, bet komfortabla uz lūpām, kaut kas līdzīgs Nyx soft matte lip cream, bet ne tik sausinošs.

Enjoy ar arbūzu garšu, tik labs, un garšo pēc arbūziem, tā es ūdeni nekad nesaņemšos dzert :D esmu atklājusi savu jauno vājību.

Sniegainās Lieldienas :)

Nedaudz par filmām, ko redzēju:
Insidious: The last key - ja pirmā daļa bija tiešām laba, pārējas sagādāja vilšanos, tad šī atkal likās aizraujoša un skatāma. Protams, daži nedaudz paredzami un banāli šausmu filmu elementi, taču pats stāsts piesaistīja.

Get out - es tiešām nesaprotu, kas šajā filmā tāds, ka visi par viņu tā jūsmoja? Viņa jau pašā sākumā likās tik paredzama, ka tur kaut kas noteikti nebija tīrs un visi tik savādi, un aizdomīgi. Brīžiem riktīgs WTF was that moments. Skatīties varēja, man likās, ka filma mazliet velkas, varbūt tas piederējās tās noskaņā kopumā, bet jā, labi, ka negāju uz kino to noskatīties, būtu vīlusies.

Call me by your name - tik jauka filma, man patika, parasti tāda veida (romantiskā žanra ) filmas īsti nesaista, bet noteikti gribētos šai filmai turpinājumu. Iesāku lasīt arī grāmatu. Iesaku visiem noskatīties, ja vien neesi homofobs!

No mūzikas: nesen izveidoju playlisti i hate my job jo vienu dienu man tik ļoti viss noriebās, un skumjākais, ka tu saproti, ka prom tāpat vien iet nevar, kamēr tev 100% nav garantēts jauns darbs, un tu jūties tik iestrēdzis. Tāpēc pilns ar dziesmām, ko dažreiz brīvdienās paklausīties no rīta, vai paceļam uz darbu un justies nedaudz labāk. Playslist tiek papildināts pēc izjūtam un ja dzirdu kaut ko jaunu ko gribas klausīties vēl un vēl, vai vecos labos gabalus.

Kas vēl labs aprīlī, ceturdien došos uz kino skatīties jaunāko Avengers filmu, nevaru sagaidīt.

Plāni maijam -skatīties hokeju, mazāk stresot par lietām, kuras īsti nevaru izmainīt, pieķerties tai stulbajai teorijai, vismaz jāpamēģina jau ir nokārtot, un Positivus biļete arī būtu jānopērk, bet godīgi, es īsti vairs braukt uz to festivālu nevēlos, naivi ceru, ka izziņos kaut ko, ko arī es klausos, pārvarēt bailes no braukšanas pa centru - krasta ielu braukšanaas nodarbībās :D

Lai jums jauka diena :)


ENG

Mostly i write when i have inspiration or free time - both of them. Not all the time i try new products or use something more i tried before  and maybe forgot about it. And i start to think that my ebay hauls are bit boring and repetitive, since i didnt really buy things i can write reviews about them, i just share what i bought.
April is almost over and it passed so quickly , and i'm kinda happy about it. Nature is getting greener, days are sunnier and warmer, and i'm not even sad about rainy days - April showers, brings May flowers :)
I had little break down or revelation how unhappy i'm with my job - schedule sometimes. I wish i could quit it faster, but before i havent found new job i cant quit this one. That's why in April i felt very tired, because my schedule was so tiring.

Things i loved in April:

  • Soap & Glory hand food - i'll be very sad when i'll be running out of it completely because you cant buy it here and shipping from online store is not worth it. It has wonderful rose scent that lingers on your hands for quite some time, so if you dont like heavy scented hand creams this is not for you. Worth the price!
  • Loreal infallible 24h matte foundation - shade 11 Vanilla is too dark for me(sadly that's lightest shade available in our store,maybe i'll try to find online somewhere 10 Porcelain, that could be perfect for me), but i can make it work. I had some skin problems i wanted to hide, probably stress and too much sweets dint help my problem, this is my favorite high coverage foundation, and i wanted to use it up. For summer i want to find BB cream, maybe i still can order something from ebay.
  • Small foundation brush from ebay - helps me very quickly and easy apply foundation because  i dont wanna wake up earlier and cant be late for work. 
  • Avon Mark matte liquid lipstick - perfect nude shade for me, because sometimes i dont wanna wear same greyish pinkish shades and when i have my hair pinker i dont like wear too pink lipsticks. Similar formula to Nyx soft matte lip creams but not that drying, very comfortable on lips.
  • Watermelon lemonade - it tastes soo good, i'll never drink water as much as i need because of this tasty lemonades :D
Films i watched :
  • Insidious: The last key - it was almost as good as first Insidious movie. And story was interesting.
  • Get out- i really dont get why everyone hyped this movie so much. It was predictable from the beginning. I'm glad that i dint watch it at cinema, not worth it.
  • Call me by your name - i rarely find romantic/drama movies interesting, but this was lovely. I suggest it to almost everyone, but if you are homophobic this is not for you!
I made playlist called i hate my job with songs that kinda make me feel better , cheer me up a bit and i like them very much. I can listen to it before work or on my way to work.

And 1 good thing about end of April i'm going to see latest Avengers movie - so excited :)

What i'm looking forward to/in May - watching our national hockey teams games, try not to stress that much about things i cant change right know, try focus on theory exam - reread it, i need to get ready and pass that fking exam  or at least go there and try to do it, finally but Positivus festival ticket, but i'm not sure i wanna go , lineup is not for me, still hoping for at least 1 artist i like, otherwise 3 days in festival will be too much for me.


Have a nice day! :) 

0 comments:

Post a Comment