Friday, July 20, 2018

What's inside my festival make up bag

For English summary scroll down below!

Šoreiz kkā ļoti ātri sapakoju somas, ko ņemt līdzi uz festivālu, it kā liekas, ka ir par daudz, bet tajā pašā laikā, viss kas būtu vajadzīgs tur ir. Turpinu savu vasaras tradīciju un braucu uz Positivus. Par to kā man gāja, es parasti uzrakstu drīz pēc festivāla, bet es nekad neesmu rakstījusi vairāk par lietām, ko es ņemu līdzi. Tā kā man šoreiz bija iedvesma, un raksts kuru gribēju uzrakstīt pirms šī ieraksta, nerakstījās, ķēros klāt šim.

Parasti man kosmētika atradās vienā maciņā, un viss pārējais citā, šoreiz es gribēju, lai ērti un kompaktāk, es varu visu salikt vienā somā. Un šī piemīlīgā, vasarīgā flamingo kosmētikas soma, ir pietiekami liela un ērta, lai varu salikt visu vajadzīgo un vēl šo to. Noteikti šo somu izmantošu, kad kaut kur braukšu. Šo pašu somu diemžēl, vairs neatrodu, domāju, ka viņa ir izpirkta, bet kaut ko ļoti līdzīgu esmu redzējusi H&M.




Es gribēju paņemt kosmētikas minimumu, vai to, kas aizņem pēc iespējas mazāk vietas, un galvenais, ka ir viss vajadzīgais:

  • 3 mazie apaļie konteineri - saules aizsargkrēms sejai, birstošais pūderis, un tonālais krēms, ja izdomāju, ka ar BB krēmu nepietiek.
  • Popfeel uzacu zīmulis, kurš praktiski ir izlietots
  • Collection primeris
  • Natural colection pūderis
  • Catrice un Collection konsīleri
  • Gosh skropstu tuša, šī gan nav mana mīļākā tuša, bet ūdens noturīgo neņemu līdzi tikai tā iemesla dēļ,ka to ir ļoti grūti notīrīt.
  • Avon un Popfeel matētās lūpu krāsas, viena vairāk brūna un otra rozīgāka, nevarēju izvēlēties starp šīm :D
  • Freedom vaigu sārtums, kas ir nedaudz spīdīgs, gandrīz kā vaigu sārtums un izgaismotājs 2 vienā
  • Catrice setting spray
  • Čistaja linija ļoti vieglas sedzamības BB krēms
  • Gliteru laineris, ko var es varētu izmantot, ja man gribēsies likt spīdumus uz sejas.
Ja vien ir iespējams, un negribas, nav jēga stiept līdzi pilnu iepakojumu. Iesaku un tā pat ir ērtāk, ielikt mazos trauciņos ar vāciņu, lietas, kuras var atbērt vai ieliet/iespiest. Kā arī, kāpēc nepaņemt līdzi to, kas jau iet uz beigām, vieglāk un ja nejauši gadās nomest zemē, nebūs liels zaudējums.

Otu minimums - pūderim, vaigu sārtumam, un 3 acu ēnu otas. Mini sūklis, man atrodas citā vietā. Vairāk man arī neko nevajag.

Kopjošā kosmētika:
  • Maisiņš ar kosmētikas sūklīti un kosmētikas noņemšanas vates diskiem
  • Sejas krēms
  • Batiste sausais šampūns
  • Sure kompaktais mini dezodorants - šo es lidojot atpakaļ nopirku un nākošreiz arī nopirkšu lidostā.
  • Saules aizsargkrēms ar spf 50
  • Isana kosmētikas noņēmējs
  • Oriflame tējas koka eļļa- labs un multifunkcionāls līdzeklis.
  • Roku krēms
  • Carmex lūpu balzams
  • Avon mini smarža
  • Papīra kabatas lakatiņi
Nav obligāti jāpērk ceļojuma izmēra produkti, man šoreiz gan kolēģi, gan draudzene uzdāvināja lietas festivālam dzimšanas dienas dāvanā. Arī šoreiz ņemu līdzi to, kas ir mazākā iepakojumā, vai vairāk lietots. Ja man nebūtu ceļojuma izmēru produktu, es noteikti ielietu mazākās pudelītēs. 

Pārējie nieki
  • Ķemme un liekas matu gumijas, matu sprādzes
  • Spogulis
  • Liels iepakojums kožļājamās gumijas
  • Mini kristālu uzlīmes sejai, kā jau festivālos pienākas, vispār pasūtīju vēl šo to, bet nekas neatnāca.
  • Un lieks korķis, lai festivāla teritorijā varētu aiztaisīt ūdens pudeli, viens man arī somā atrodas.

It kā izskatās daudz, bet tajā pašā laikā, viss ir diezgan vajadzīgs, bet labākais, ka tas viss kompakti salien vienā somā, un tā pat nav pārbāzta. 
Pēc festivāla domāju, ka papildināšu šo ierakstu, ja man kaut kas būs pietrūcis, kaut kas par daudz, vai kādai citai lietai, būs jāmeklē alternatīva.

Tādas lietas, kā mitrās salvetes un antibakteriālā roku želeja, man stāv atsevišķi. 

Lai jums jauka diena :)

ENG

 

Actually this time i packed my bags for festival very fast, and i hope i have everything that i need :D Going to Positivus festival is our summer tradition, and i always(almost) write about festival, but i never write about things that i bring with me. So this time i have inspiration and blog post i wanted to write before this, i just dont know what to write in it(if that makes any sense).

I always have all my products in seperate bags, but this time i have everything beauty and skincare related in 1 bag. This is very spacious and cute flamingo large size make up bag :D This one is not available anymore, but something very similar you can find in H&M beauty.

For make up products - i tried to take as less as possible, and tried to take things i need/i will use. I put some things in smaller containers - powder, sunscreen for face and foundation,  these products have either too heavy or too bulky packaging. As well i took with me products that is almost running out powder,primer,brow pencil. My favorite concealers for face and under eyes - Catrice and Collection, Gosh mascara, used to be my favorite but after 2 times when i bought old one, i never bought it again, but this time i, as much as i want, can't take with me my favorite waterproof mascara, because it's very hard to remove it.

Minimum of brushes, 1 for blush, 1 powder brush, and 3 eye shadow brushes, i dont need more of them and my brow pencil has brush in it.

For skin care - some travel size products, that i got gifted - my friend made festival kit for me, as birthday gift :) - sunscreen and make up remover, mini Batiste dry shampoo, tea tree oil(i cas use it for multiple things, mini had cream, cause i actually dont have any hand cream in bigger size, my all time favorite Carmex lip balm, mini parfume from Avon, and tissue paper.

And some other random things, mirror, hair ties, brush, gum, corck for bottles in festival teritory so if i buy water i can close my bottle and save for later.

Maybe it looks too much, but it can comfortably fit in that bag, and i still have enough space.
And maybe after festival i'll update this blog post with things that i needed but didnt take with me, or i never used them.

Very useful things like wet wipes and hand sanitizer i have either in my hand bag or with other things.


Have a nice day :)


0 comments:

Post a Comment