Monday, May 28, 2012

Himalaya Nīma sejas maska

man tiešām būtu jagatavojas kursadarba aizstāvēšanai, bet ne jau tik agri, i will regret it so bad later.





Tā kā mana telefona kamera nav tā labākā, neko īpaši nevar salasīt tapēc uzrakstīšu. Maska domāta taukainai un problemātiskai sejas ādai. Attīra ādu un mazina piņņu, pūtīšu rašanos. Attīroša, antibakteriāla Indijas koka nīma sejas maska satur Azadirachta indica (nīmu) un Curcuma longa (Indijas turmeriku), kas regulē tauku dziedzeru darbību, attīra poras un mazina piņņu rašanos. Multanni Mitti (Fullera dūņas) atvēsina un nomierina sakairinātu ādu. Nīma sejas maska ir īpaši piemērota ādas pasargāšanai no iekaisumiem.
Lietošana: uzklāj uz attīrītas ādas neskarot acu zonu, atļauj nožūt 10-15 min. Noskalo ādu ar aukstu ūdeni. Lietot 1-2 nedēļā.

Manas domas - cepums par to, ka seju var mazgāt ar aukstu ūdeni, jo man personīgi nekad nav patikušas maskas, kas jāņem nost ar karstu/pārāk siltu ūdeni. Maska nekož ādā, padara to patīkami maigu un atsvaidzina. Der arī manai alerģiskajai ādai, kas priekš manis ir ļoti labi, jo daudzas maskas, vismaz man padara seju sarkanu un rada nepatīkamas sajūtas, tad šī ir pilnīgs preststats tām, seja nepaliek sarkana pēc notīrīšanas, nav kodīgās sajūtas. Arī maska no lētā gala, bet ļoti laba. Es noteikti pirkšu vēl, un paskatīšos citus šīs firmas piedāvājumus.


un tagad jābeidz slinkot, un jāatgriežas realitātē, mācības es nāku...

0 comments:

Post a Comment