Thursday, May 31, 2012

Oil control tissue

kursa darbs veiksmīgi aizstāvēts, nu atkal prieks par dzīvi var atgriezties, vēl pāris eksāmeni un arī man vasara sāksies :)


Nesen atnāca mans sūtījums no ebay ar šīm salvetēm, kuras izmantojamas ,lai novāktu lieko spīdumu no sejas un nebojājot make up. Pasūtīju viņas ebayā, jo nevarēju atrast Drogās, un šeit sanāca diezgan lēti, aptuveni 1.30 LS par 110 salvetēm, pasta izdevumi bez maksas.
Iepakojumam nav ne vainas, diezgan ērts, varbūt ātri nolietosies, jo papīrs.
Sākumā man  mazliet neiepatikās zilā krāsa, bet salvetes pilda savu funkciju, kosmētika paliek uz sejas, bet taukainais spīdums salvetē, nekas netiek sabojāts. Galvenais zila seja arī nepaliek :D Šī ir viena no lietam, ko nopirku nedomājot vai man to vajadzēs, bet ir tīri noderīga, var paņemt somā un nēsāt līdzi ikdienā.

2 comments:

  1. Drogās ir iespējams nopirkt Watsons absorbējošās salvetes!;)
    rekur mans raksts - http://zandalife.blogspot.com/2012/07/parskats-watsons-absorbejosie-papirisi.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paldies par ieteikumu :) neesmu Drogās viņus pamanījusi, bet būs cītīgāk jāmeklē.

      Delete