Sunday, June 3, 2012

Košums

Man ir maza apsēstība ar rūtainiem krekliem un blūzēm[to nekad nevar būt par daudz], bet  es nevarēju paiet garām un nenopirkt šo blūžveidīgo, varbūt nav gluži mana gaumē, jo es mīlu melno krāsu, bet dažreiz dzīvē vajag kko košāku. Burvīga, neonveidīga krāsa. Dzīvē izskatās spilgtāk. Pagaidam nav ne jausmas, kur es kko tādu vilkšu, bet bija pietiekami lēti,lai nepirktu.


Vēl viens šīs nedēļas nogales pirkums ir divas nagulakas burvīgos toņos, Golden Rose neon zaļa un Bourjois blue violet tonis. Viņas bija pilnīgi jaunas, nelietotas. Manā piemāju second hand veikalā dažreiz gadās labi ķērieni :)

Grūti nofočēt īsto toni[dzīvē izskatās daudz spilgtāk], un mana telefona kamera nav īsti laba, bet lai iegūtu patiešām jauku toni, vajag krāsot 2 kārtas, mīnus lakai viņa ilgi žūst, bet kopumā man ļoti patīk. Nezinu vai tādas var atrast arī mūsu veikalos, bet Centrālās stacijas tuneļos ir diezgan plašs Golden Rose nagulaku klāsts un viņas nav dārgas :)

0 comments:

Post a Comment