Monday, June 11, 2012

Avon smaržas

Manām mīļākajām smaržām man nepietiek naudas, bet viss lēnām iet uz beigām, un es nolēmu pasūtīt jaunās Avon smaržas.



Jaunās Avon smaržas un jauka dāvana klāt :)
Man patīk Avon smaržas[smaržūdeņi, tualetes ūdeņi], viņas ir pietiekami notrurīgas un jauki smaržo, man škiet, ka lielākā daļa no mājās esošajām smaržām pašreiz ir no Avon.
Smaržai dāvanā nāca gredzens, alerģijas dēļ es to nevarēšu nēsāt, bet viņš ir ļoti skaists. Varbūt uz mazu brīdi, kādreiz var uzlikt.

Vasarīgs, viegls aromāts vasarai, tieši tas kas man vajadzīgs. Nezinu, bet liekas, ka šī konkrētā smarža jau bija pagājušajā gadā Avon katalogā vai kaut kas ļoti līdzīgs.


Vēl viens eksāmens palicis šajā semestrī, un viss, nekādas psiholoģijas vasarā. Jāskrien skatīties futbols :))
Jauku vakaru :)

1 comments: