Monday, June 18, 2012

Avon nagu lakas

Patīkams pārsteigums no draudzenes :) viņa man atnesa pāris Avon nagu lakas , vai nav forši :)

Midnight plum tonis - tumši lillā nagu laka, kas dažādos apsgaismojumos izskatās savādāk, gan kā gandrīz melna, gan lillīga. Šī toņa nagu laka man jau ir bijusi. Man patīk jaunā pudelīte-iepakojums.

Decadence tonis -  lillīga ar maziem spīdumiņiem- perlamutra nagu laka [ja pareizi uzrakstīju to vārdu].

Lemon sugar tonis -  skaisti dzeltena krāsa , nespēju ar telefona kameru noķert īsto toni.

Strawberry - nu šī krāsa zemenes neatgādina, bet šī ir ātri žūstošā nagu laka. Tonis dzīvē izskatās spilgtāks.

 Black mosaic effects nagu laka - šo es gribēšu kaut kad drīzumā izmēgināt, jo līdz šim crackle nagu lakas, man ir sagādājušas vilšanos, varbūt neesmu nopirkusi īstās.

Inky blue - matēta nagu laka, tumši zilā krāsā ar nelieliem spīdumiņiem iekšā. 

Man patīk Avon nagu lakas, viņas ātri nesažūst, labi klājas un ir diezgan ilgi noturīgas. Kaitina kaste, kurās viņas ir iekšā, tā var sabojāt jau uzlakotos nagus velkot ārā, vai pat tos var nolaust, bet tā, esmu sajūsmā par šīm nagu lakām. Drīz kādu izmēgināšu.

1 comments:

  1. Avon lakas neesmu mēģinājusi, bet Lemon sugar skaists tonis vasarai! :)

    ReplyDelete