Thursday, June 14, 2012

mazie jaunumi-pirkumi

man nav paveicies, esmu saausktējusies, bez normāla iemesla, kakls sāp [pēc psihologijas, laikam būs somatizācija, pārmērīgs stress par eksāmeniem, un maz miega, ķermenis pārguris, sajutos gudra :D , joks ] + vēl šodien pastā notrāpīju uz tādām rindā, pilns ar pesionāriem, laikam pensiju diena, vai kkas tāds.

Isabelle Dupont  nagu lakas rozā 291 un oranžā tonī 261. Pirktas Superlatā, gribēju jaunu nagu laku un nevarēju atrast toņi, manā veikalā izvēle ir nožēlojami maza, iepatikās rozā pasteļkrāsas tonis, tā kā jāņem divas atradu līdzīgu oranžu . Abu cena kkur mazliet pāri latam. Iepriekš jau esmu pirkusi šīs firmas nagu lakas un esmu sajūsmā, noturība laba, un pietiek ar vienu kārtu,lai iegūtu labu toni, dažreiz divas atkarīgs no tā vai tā ir caurspīdīgāka tipa nagu laka, vai nē.

OPI Jade is the New Black .Mana otrā OPI nagu laka, un pagaidām pēdējā, bet noteikti meklēšu vēl ebayā izdevīgus piedāvājumus. Zaļš tonis, grūti noķert īsto krāsu, bet šī ir tuvāk patiesajam tonim. Dievīga krāsa, man ļoti patīk :)

Very me mini otiņa  vaigu sārtumam. Uz šo es esmu iegrābusies :D Mana draudzene strādā par Oriflame konsultanti un šad tad, es dabūju Oriflame nieciņus lētāk. Man gribējās jaunu otu pūderim, protams, ka es neizlasīju, ka tā būs mazā otiņa. Bet nu neko, gan jau atradīšu kaut ko citu. Esmu lētas, bet labas pūderotas meklējumos.

USB flesh - nav kosmētika, bet man kā studentam ļoti vajadzīga lieta. Redzēju burvīgu atlaidi Tehnoland veikalā, un jāķer tik ciet. Es nezinu vai pieņems to muļķīgo likumu par to, ka visiem datu nesējiem pieliks papildus nodokli autortiesībām. Es aatvainojos, es fleškā neglabāju latviešu mūziku, es to vispār neklausos. Tur tiek glabāti mani darbi, kāda velna pēc man būtu jāmaksā par to vairāk. Šaubos, ka cilvēki masveidā noglabā fleškos latviešu mūziku, AKA/LAMPA, vai kā to sviestu sauc, ej ieskrieties, tev manu naudu nedabūt!

1 comments:

  1. Man arī ir OPI Jade is the New Black :)Un krāsa tiešām ir burvīga.

    ReplyDelete