Thursday, June 21, 2012

iepērkos...

Mans budžets šodien ir izsmelts, kādu laiku būs jāatturas no kārdinājumiem ebeyā un jāsagaida, visi sūtījumi, ko esmu sapirkusies...
Un atkal, kas notiek ar pastu, man atnāca lapiņa ar  "atkārtots sūtījums" uz tās, neesmu saņēmusi arī pirmo, un uz šīs atkal zīmogs bija 3 dienas atpakaļ. Tā ir pastnieču vaina, vai kā? Pasts atrodas tuvu mājām, pastniece nāk katru dienu, kur ir vaina. Pastā man saka, ka būs iejaucies kaut kur startp avīzem un reklāmām, lai es mājās pārskatu, bet avīzes mēs nepasūtam, un reklāmu ir maz, šaubos,ka Maximas reklāmā nevarētu pamanīt iekritušu lapiņu. Vismaz es saņēmu.

Melna hologrāfiskā nagu laka no ebaya, ja tā kārtīgi ieskatās, tad var redzēt, ka gaismā viņa smuki spīd un spīdumiņi atstarojas dažādās krāsās. [bildes kvalitāte nav labā, bet ar manu telefonu tiešām labāk nesanāk]

Hologrāfiskā nagu laka lillā krāsā.
Man prieks ka izdevās atrast ne īpaši dārgi, jo mana iepriekšējā hologrāfiskā nagu laka beidzās un es neatradu tādu vairāk, žēl. Bet  šīs ir tuvu tam ko es meklēju un lielākā tilpumā.

Pastkartes ar Rīgu postcrossingam , sen neesmu sūtījusi nevienu un jāatsāk, jauka nodarbe, var saņemt skaistas pastkartes no visas pasaules :)

Biļete uz Positivus festivālu :) man gan pagaidām vēl ir telts problēma, bet gan jau to izdosies atrisināt. Beidzot redzēšu Keane dzīvajā un Damien Rice :)

Visjaukākais pārsteigums no draudzenes, kura nesen atgriezās no Francijas īsts Eifeļtorņa atslēgu piekariņš, vienā pusē rakstīts France, otrā Paris :) tādu īstu no Francijas sen gribējies, nevis tādu, ko tirgo tepat,šis ir īpašāks. Mazliet Parīzes šarma.

0 comments:

Post a Comment