Thursday, June 21, 2012

Gadu atpakaļ...best day ever :)

Varu teikt, ka gadu atpakaļ 21.06.2011 bija labākā diena manā mūžā līdz šim, pagaidām nekas to nav pārspējis.


Šis video <3 it's amazing, the band , the crowd, fans , that day, everything.
Tas bija vislabākais vasaras sākums manā mūžā. Ak dievs, es šķiet vēl nespēju noticēt, ka es biju uz 30 Seconds To Mars koncertu Tallinā 21.06.2011[labākā diena ever ], es redzēju savu mīļāko grupu dzīvajā, tas bija un ir sapņa piepildījums.es vēl atceros, kā domāju,ka nekādi netikšu, jo koncerts būs Igaunijā, ne naudas biļetēm, ne mazākās cerības tur nokļūt- Cerība vnm ir, un brīnumi notiek.Tikšana pie biļetēm bija vnk episka padarīšana- es piedalījos žurnāla Sīrups[jā es zinu ka tas domāts sīkākiem par mani] konkursā, kur varēja laimēt biļetes uz Mars koncertu, un aizmirsu , ka piedalījos, pēc 2 nedēļām 5dienā žurnālā pamanīju savu vārdu pie uzvarētājiem, kaut kas neticams - jo ja es nebūtu nopirkusi žurnālu un kārtīgi izlasījusi, es būtu palaidusi garām labāko notikumu savā dzīvē :D Tā nu es nezināju, ko lai dara, zvanīt tur un uzzināt vai tiešām esmu tiksusi pie biļetēm, vai nē, es izstāstīju savai labākajai draudzenei, kura teica, lai es noteikti piezvanu, un paldies viņai, jo savādak es to nožēlotu visu laiku . Un tā sākās trakākā 1diena, diena pirms koncerta, mums nebija biļetes uz autobusu,lai nokļūtu Igaunijā, un mums paveicās, nopirkām pirmspēdējās biļetes uz autobusu. Brauciens līdz Igaunijas robežai izcili garlaicīgs[tie, kas braukuši zina, daudz zaļumu-pļavu-visvienveidīgs un garlaicīgs] un uz robežas, kur ir wifi :D mēs uzzinājām, ka Mars brauc 2. novembrī uz LV -fuck yeah :D Lūk tas ir sapņa piepildījums. Nokļuvām galapunktā pie Tallinas dziesmu svētku estrādes, 3 stundas stāvējām un vēl tik pat daudz klausījāmies draņķīgus iesildītājus, visi grūstījās, bet tas bija tā vērts best fucking night ever :D Tas bija neaizmirstami un atpakaļ ceļā visi braucēji bija pārguruši, un tikko kā atbraucu mājās pirmā doma, man 10.00 jādodas pirkt biļetes uz koncertu Rīgā. Tā nu miegs un nogurums pazuda uzreiz. tas bija piedzīvojums, neaizmirstami un labi pavadīts laiks, es pirmoreizi izdziedājos, izbļaustījos un izlēkājos no visas sirds.Prieks,ka varēju kko tik foršu piedzīvot kopā ar labāko draudzeni :))


Koncerts Rīgā arī bija foršs, bet atmiņas no pirmā koncerta ir vislabākās, laikam jau jāsaka, ka sapņi var piepildīties, pat tādi,kas sākumā likās nereāli.

0 comments:

Post a Comment