Monday, June 25, 2012

Bildes- vakardiena

Vēl pāris minūtes un Jāņi būs pagājuši, beidzot. Šogad kkā nesanāca nosvinēt svētkus foršā kompānijā, un futbola spēle vakarā to pat neglāba.[esmu futbola fans]

Diena sākās ar pamatīgu līšanu - gāzienu. Man tiešām likās, ka šodien[vakar] no mājas ārā iziet neizdosies. Par laimi, pēc pāris minūtēm, tas viss pārgāja uz mazāku līšanu, un varēja doties ārā uz vilcienu. lai brauktu uz gadatirgu. Sava veida mzpilsētu šarms - gadatirgus, kur var nopirkt visu ko, gan ēdamas lietas, gan drēbes un ko tik vēl ne.
Šoreiz gadatirgū sev neko īpašu neatradu, bet pirms došanās uz mājās, aizklīdām līdz lielveikalam.


Pa ceļam uz lielveikalu Daugavas malā, attecē, redzēju divas jaukas ģimenes pīļu un gulbju :) Tik jauki. Pīlēnus bija grūti nobildēt, jo kad gribēju pienākt tuvāk viņi laidās prom. Bet gulbji mani mazliet nobiedēja, gulbju mamma un mazie gulbji nāca tuvāk, acīmredzot viņi ir pieraduši,ka cilvēki viņus baro un nebaidās.

Atradums lieveikalā melnas saules brilles, man šī forma patīk un gribējās vēl vienas, man ir līdzīgas šīm, bet labākas, un kaut kā negribas novazāt :D

Rimmel scandal eyes ūdensnoturīgā tuša, Drogās ar klienta karti ir atlaide. Ogres Drogās diemžēl nav Essence stenda, bet Rimmel tuša likās kārdinoša un man vajadzēja ūdens noturīgo. Ceru,ka laba.

Ķirši :) Šīs vasaras labākais našķis tūlīt aiz zemenēm.

Un pašā vakarā tur aiz mākoņiem parādījās saule, kaut norietot, bet bija skaisti. Man patika vēsais laiks un vējš, taču šogad Jāņi atkal nesanāca tādi,kā gribētos.

0 comments:

Post a Comment