Tuesday, June 12, 2012

Dāvana

Man nesen bija dzimšanas diena un draudzene parasti īsti nezina, ko man dāvināt un šoreiz dāvanā saņēmu dāvanu komplektu  ķermeņa kopšanai, vai kā lai to nosauc.
Grac & Charmes  Just women vannila crawing komplekts , tas sastāv no body lotion , dušas želejas un skrubja.
Es parasti nevienam neko tādu nedāvinu,mēģinu atrast kaut ko oriģinālu,kas cilvēkam noteikti patiks. Arī man neviens neko tādu vēl nebija dāvinājis. It kā jau jauka dāvana, vaniļļas aromāts nav mans mīļākais, bet varbūt nav tik slikti. Atradu lietošanas pamācību, tajā ir visas iespējamās valodas tikai ne latviešu.

Ķermeņa krēms, pēc pamācības spriežot tas ir barojošs un bagātīgs [nezināju, kā īsti vārdu rich tulko pieņemami krēmam]. Jālieto nelielos daudzumos, var likt uz sausas ādas. Šis ir vienīgais, ko pamēģināju, no šī konplekta. Tiešām nevajag daudz, labi klājas, bet smarža, ak mans dievs, pirmā doma, kur te ir vaniļļas aromāts, ož kā tīrāmais līdzeklis. Patiešām, es negribētu ar šo smērēt visu ķermeni, viņš ir patīkams ādai, bet smaka, jā tā man nepatīk.

Dušas želeja - vajadzīgs nedaudz un  jāuzklāj uz sūklīša. Neesmu izmēginājusi , un nezinu vai to darīšu, jo aromāts-smaka, drošvien ir līdzīga.

Ķermeņa skrubis - jāuzklāj uz mitras ādas, maigi, apļveida kustībām jāiemasē ādā. Lietot reizi nedēļā , lai būtu brīnišķīgs rezultāts. Jā, kā tad. Šo varbūt pamēģināšu, intereses pēc, jo parasti skrubjos ir mazliet lielāki gabaliņi, bet šis ir ļoti smalks.

Nu kopumā es tādu nevienam nedāvinātu. Parasti tādas lietas dāvina tikai tad, ja zina, ka cilvēkam tiešām patiks un tu pats esi pārliecinajies, ka produkts smaržo labi. Var dāvināt šāda veida dāvanu komplektus, esmu redzējusi veikalos Garnier un  Schwarzkopf komplektus, ar kuriem noteikti nevar aizšaut greizi.
Ko es teikšu draudzenei, kad viņa jautās vai man patika, drošvien melošu, jo cilvēks ātri apvainojas. Bet nedāviniet, ja neesiet pašas pārliecinātas par produktu, dažreiz uz labu laimi paveicas, bet reti.

0 comments:

Post a Comment