Tuesday, June 5, 2012

Rimmel tuša


Rimmel Extra Wow Lash tuša - dramatiskam izskatam, pagarina skropstas  un derīga jūtīgām acīm.
Esmu sajūsmā, lietoju jau 2 nedēļas, un man patīk, īpaši nesalipina skropstas, un jūtīgām acīm der. Vienīgi man gribētos, lai tuša būtu ūdensnoturīga, bet tā nav kur piesieties, pirku viņu pa par atlaidēm, bet šķiet, ka arī bez tām cena nav pārāk dārga.
Varbūt man patiktu resnāka birtīte, bet arī šī krāso labi.

Ar un bez tušas.[iespējams bilde nesanāca īpaši labi, bet pašam sevi un ar telefonu, nav viegli nobildēt]


PS. Rīgas drogās neesmu redzējusi Essence ūdensnoturīgo tušu, visu laiku viņa ir izpirkta, mans mērķis atrast viņu, gan jau nav sliktāka par citām.
PS. vai ebay lapu kompī var nobloķēt? mana iepirkšanās sit augstu vilni, tik dievīgas nagulakas un es zinu,ka veikalā šeit tādas neatradīšu un es sapērkos bezjēgā, jā nagulaku nekad nav par daudz, bet es šādi iztērēsu savu ilgi taupīto naudu koncertu apmeklēšanai :D

0 comments:

Post a Comment