Sunday, May 27, 2012

Sākums

Visi mēģinājumi blogot parasti izgāžas, šoreiz es mēģināšu savādāku pieeju. Par ko būs manā blogā ? - Par visu un neko, par to, kas man liekas interesants, par manu garlaicīgo dienu, par lietām, kas man iepatīkas, ko es sava šopaholisma iespaidā esmu nopirkusi bez vajadzības.


Iepazīsimies, man patīk, ka mani dēvē par Agsi, man ir gandrīz 21. Esmu vēl students ar lieliem sapņiem par nākotni. Pesimisms brīžiem bojā manu skatu uz dzīvi. Diena, kas paiet bez mūzikas ir neizdevusies. Dažreiz iešaujas trakas idejas prātā, un dažas no tām ir lieliskas. Es varu lidināties pa gaisu un atrasties uz zemes reizē. Rakstīšana man nepadodas un visticamāk šo blogu pametīšu pēc kāda laika, jo ātri zaudēju interesi. Brīžos, kad garlaikojos sērfoju ebayā, un ne ar ko labu tas nebeidzas.


Jau iepriekš atvainojos par gramatikas kļūdām, bet tā lieta jau skolas laikā man negāja labi.

0 comments:

Post a Comment