Saturday, June 28, 2014

Ebay labumi #4

Ja neesat ebayā piereģistrējušās, labāk arī nevajag, lai gan tur ir pilns ar labumiem par tiešām izdevīgām cenām, arī pilns ar krāmiem, kurus īstenībā mums nemaz nevajag, bet nopērkam, jo iepatīkas un liekas lēti. Cik man nav bijis šadu mirkļā vājību un beigās vesela čupa lietu,kuras man īsti nevajag, bet gribu,kam negadās :D

Kamēr gaidu, kad atnāks čupa telefona vāciņu(nevarēju izvēlēties vienu un jo lielāka izvēle, jo labāk, kuru gan es te cenšos apmānīt, es sapirkos vairākus, jo vnk gribējās, nevis vajadzēja), padalīšos ar dažiem interasantiem atradumiem, kurus, gan es vēļ neesmu pasūtījusi, bet tie stāv pie mana watch list.

1. Piemīlīgs blociņš, kuru var izmantot kā dienasgrāmatu, rakstīt dzejoļus, receptes un lietas, kuras negribētos aizmirst.
Šī varētu būt laba ideja dāvanai!

2. Pulkstenis ar spalvām

Interesanta dizaina pulkstenis, ja gribas kaut ko savādāku un neierastu.

3. Pulkstenis
Laba dāvana mazajiem skolēniem, derēs arī lielākiem bērniem, un pat pieaugušajiem. Jauks un krāsains pulkstenis.

4. Līmlapiņas
Apnikušas parastās un garlaicīgās līmlapiņas, gribas kaut ko interesantāku, šis būs tieši laikā. Šo es gribu pasūtīt, tikai vēl neesmu izlēmusi, kādas tieši gribu. Ļoti grūti izvēlēties.

5. Pildspalva
Gribas kaut ko atšķirīgu, tad šāda pildspalva ir ideāla, jo citiem noteikti tāda nebūs. Unikāla un arī laba ideja dāvanai.

Tā vien gribas kaut ko no šī nopirkt :D Kādi dārgumi glabājas pie jūsu watch list un vai jums idodas atturēties un neko nenopirkt, bet tikai pamielot acis ? :)


Lai jums jauks vakars :)

0 comments:

Post a Comment