Saturday, June 14, 2014

Pārdomas

Debesis šovakar :)

Interesanta nedēļa,lai neteiktu vairāk, gan veicas, gan galīgi neveicas reizē! 
Kādu laiku jau mēģinu atrast darbu, pagaidām gan neveiksmīgi, bet gan jau kaut kad paveiksies, neesmu vēl pavisam atmetusi cerību. Bet, ceturtdien man bija visdīvainākā darba intervija, kāda bijusi. Attieksme vienkārši fenomenāla! Ir pierasts, ka vadītāja/s uzdod kaudzi jautājumu, un tad kad viņiem jautājumu vairs nav, parasti tiek jautāts vai man neradās kādi jautājumi. Tomēr šoreiz viss bija savādāk, atnācu uz interviju, veikala vadītāja vienkārši blenza virsū, un pilnīgi neko nejautāja vai nestāstīja, tā nu man nācās izdomāt pāris jautājumus,lai nebūtu neomulīgs klusums, citādi es tur sēžu un uz mani blenž, un beidzot arī viņa sāka runāt. Pēc ļoti īsas sarunas un iespējamo darba pienākumu izklāsta, mani aizsūtīja uz otru veikalu, lai skatos kā strādā pārdevēja pie kases. Tā nu es gāju tīrās pieklājības pēc uz turieni, jo tā vadītāja bija piezvanījusi, ka es nākšu, savādāk es jau būtu braukusi mājās. Tajā veikalā galvenā pārdevēja, kas izskatījās, ka vienkārši slaistās pa veikalu un staigā apkārt, ļoti nelaipni un uzpūtīgā veidā norādīja, lai eju un skatos kā strādā pārdevēja. Pārdevēja bija jauka, bet neuzskatīja, ka ar mani ir jārunā latviešu valodā, bet gan krievu,  jā es sapratu visu, ko man teica, bet nu tik un tā, savā veidā tas nelikās īsti pieņemami! Nedaudz paklausījos, ko man stāsta, pastāvēju un pavēroju kā strādā pārdevēja, noklausījos galvenās pārdevējas muļķīgajos komentāros, un gāju prom. Lieki teikt,ka nesperšu šajā veikalā kāju nekad vairs!
Nedaudz iegrābos ar lūpu krāsu. Iepatikās man sārtais ogu tonis un lūpu krāsas cena un es neskatoties nopirku, tikai mājās atnākot pamanīju, ka lūpu krāsa izskatās nedaudz lietota un apskādēta. Tāpēc, kad Drogās pērciet lūpu krāsas, kas izliktas akcijas groziņos vai vispār, labāk apskatīties vai prece nav apskādēta, lai nav jāiegrābjas!
Bet kopumā, ja neņem vērā nepatīkamās lietas, šī bija tīri jauka nedēļa!
Pirmdien došos uz lietoto apavu veikaliem pēc izlaiduma kurpēm. Kāpēc tādos veikalos, parastajos nekā nav, un ja ir, tad nav izmēra, un labak nopirkt lētākas kurpes, nekā nopirkt dārgas un neuzvilkt tās nekad divreiz. Tā kā man ir kurpju atkarība, tad jācer,ka nenopiksu vairāk par vienu pāri, bet ceru,ka izdosies atrast un ja izdosies, tad dalīšos iespaidos.


Un ir sācies FIFA Pasaules kausa izcīņa futbolā :)) Man kā futbola fanam, šie ir kā Ziemassvētki :D Katru vakaru ir ko skatīties :)

Un man patiešām interesē spēle, nevis tikai tas, kā izskatās futbolisti. Smuki futbolisti ir tikai bonusiņš labai spēlei :D

Lai jums jauks vakars :)


0 comments:

Post a Comment