Monday, June 9, 2014

Matos :)

Gribēju nosaukumā rakstīt puķes matos, bet tas neatbilstu visam , ko gribēju parādīt. Tikai nesen uznāca modes kliedziens festivālos un dažreiz arī ikdienā nēsāt puķu vainadziņus, un to izvēle un dažādība ir visplašākā, un arī man gribējās tādu. Nezinu vai tas tāpēc, ka daudzām tādi bija un man arī vajadzēja, vai arī tāpēc, ka kaut vai uz Jāņiem, kad nav laika uzpīt īstu vainagu, būs vismaz kaut kas ar ko izrotāt matus, un vainagu pīšana man arī īsti nepadodas.


Mana nelielā kolekcija

Viss sākās ar šo vainadziņu. Sākumā gan man tas sagādāja pamatīgu vilšanos, jo bez pielabošanas izskatījās nožēlojami un nu kaut vai par 4 dolāriem es cerēju uz kaut ko nedaudz labāku. Nācās pielikt vēl klāt puķes, lai izskatītos kaut cik labi. Vainadziņš tā arī netika uzlikts, jo pagājušajā gadā positivusā bija ļoti vējains, un ja lītu puķes izšķīstu (tās ir no papīra), tāpēc nolēmu viņu nelikt. Izskatās daudz labāk kā sākumā, bet pagaidām īsta pielietojuma man viņam nav.

Šis vainadziņš mani uzrunāja piemājas veikaliņā. Rudzupuķes ir vienas no manām mīļākajām puķēm, un šis variants ar stīpiņu ir daudz ērtāks kā uz gumijas liekams ap galvu, jo uz pieres neatstās nospieduma svītru. Ceru,ka Jāņos būs labs laiks, jo ļoti gribētos uzlikt šo matu rotu :)

Es pat īsti nezinu, kāpēc man vajadzēja šo. Laikam iekšējā žagata būs pie tā vainīga :D Varu sevi mierināt,ka cena bija tikai 1 dolārs un varbūt kādreiz noderēs.

Šī pie manis nonāca, kad meklēju spalvas, kuras varētu ielikt matos un pamanīju šo, un man vajadzēja. Vispār ieliekot matos neizskatās nemaz tik slikti.

Meklēju draudzenei dāvanu un atradu sev šo burvīgo matu rotu ar melnām rozēm, un vēl ar atlaidi. Drošvien bez atlaides es nepirktu, bet cik skaistas :)

Pats pēdējais pirkums, man likās, ka jau noklīdis, tāpēc bija pārsteigums, ka šorīt saņēmu. Nekas īpašs, bet cenas ziņā pat labāks kā gaidīju, vienīgi gribētos vairāk puķes.. Šādu man nebūtu žēl novazāt, tāpēc varētu būt laba matu rota festivālam.

Man laikam nevajadzētu pirkt vairāk matu lentes-vanadziņveidīgos, bet viņi ir tik forši :D Centīšos vairāk nepirkt, un redzēs,kā tas izdosies! kaut gan vēl viens ir ceļā pie manis, ja nav nozudis, un iespējams to es tomēr nepaturēšu sev.

Lai jums jauka diena :)

0 comments:

Post a Comment