Tuesday, January 1, 2013

Decembris bildēs

Pirmais ieraksts 2013. gadā. Man būtu jāraksta sava prakses atskaite, bet tā kā man nav iedvesmas, tad vajag mazliet atelpas.

Decembrī sanākušas diezgan daudz bildes.

1. 1. decembris gaidu, kad beidzot sāksies VyRT tiešraide, šoreiz man likās mazliet par īsu un kkas pietrūka.
2. Nākošās dienas rīts- bija diezgan agrs, bet man likās skaisti, iela klusa, neviena nav, savādi patīkama noskaņa.
3. Pirmā advente - atventes vainaga vietā mājiņa ar svecīti.
4. Pirmā praktiskā nodarbība Stradiņa slimnīcā - bez bahilām nelaiž nodaļās.

5. Mazliet ar draudzeni apmaldījāmies ejot no slimnīcas atpakaļ uz mācību telpām, un nolēmām,ka mums vajag bildi mūsu halātos. Tajā dienā ārā bija briesmīgi auksts :D
6. Draudzene :)
7. Saņēmu pastkarti no Somijas ar salavecīti :)
8. Pastkarte no Vācijas, Ķelnes.
9. Laikam garlaikojos lekcijā - futbola fana komplekts.

10. Angry Birds pildspalva - nav diezko ērta rakstīšanai, bet smuka gan.
11. Gaidot trolejbusu tikko apsnigušā pieturā.
12. Tā diena, kad vēl bija smuki uzsnidzis sniedziņš uz kokiem, skaisti.
13. Rudens ogas un sniegs .
14. Apsniguši krūmi- dzīvē bija tiešām skaisti.
15. Pastkarte no Šveices.
16. Pastkarte no Itālijas.
17. Skats pa logu - īsts winter wonderland cienīgs skats.
18. Pastkarte no Nīderlandes.
19. Yankee Candles svece- aromāts neaprakstāmi burvīgs, svečumīļiem ir tā vērts tērēt naudu viņai ;)
20. Nemaz nezināju, ka Ogrei ir/būs tikai 85 gadi.
21. Paštaisītas Ziemassvētku apsveikuma kartiņas, man jau liekas, ka tīri tā neko izdevās, ņemot vērā, ka uz paštaisītām lietām man nav talanta.
22. Futbolbumbas spilvens - viena no visjaukākajām Ziemassvētku dāvanām, patīkami,ka draudzene zina, kas man patīk.
23. Beidzot tiku pie Stīvena Kinga grāmatas "Kerija" latviešu valodā, man patīk šī autora grāmatas, mazliet baisi, bet ar gaumi.
24. Šī grāmata ir manā vēlmju sarakstā, ļoti ceru pie viņas tikt šomēnes.
25. Brālis nes Ziemassvētku eglīti, mums jau dažus gadus ir tradīcija abiem iet pēc eglītes uz mežu.
26. Ceļā pēc egles, skaista ziemīga diena.
27. Mežā - man vienmēr ir tik neomulīga sajūta mežā, nedaudz paranoja uznāk, viss ir tik kluss- neviena trokšņa.
28. Skatījos The Nightmare Before Christmas - īstenībā ļoti jauka multene, žēl,ka mums to nerāda.
29. Jack Skellington
30. Un eglīte ir izrotāta :)
31. Mana mīļākā tējas krūze ar sliņķi Sidu no Ledus laikmeta.
32. Saņēmu īstu vēstuli un apsveikumu ziemassvētkos, patīkami kaut ko saņemt reālā veidā, nevis epastā.
33. Stīvens Kings "Mizerija" - prieks, ka izdota latviski.

Nu lūk tāds bija mans decembris bildēs :)
Lai jums jauks šis vakars, tagad varu koncentrēt visu savu uzmanību mācībām-nemaz negribas, bet nekas cits jau neatliek.

2 comments:

  1. ļoti daudz paskaršu esi saņēmusi,naiss :))

    kāda bija grāmata mizerija? plānoju pirkt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)

      neesmu vēl izlasījusi visu grāmatu, bet ir laba. tiešām ir tā vērts, diezgan interesanti aprakstīts.varbūt pats sākums kkā velkas, bet pēc tam nevar atrauties! labs šausmu gabals :)

      Delete