Wednesday, January 16, 2013

Dusmas

esmu vīlusies par savu atzīmi kādā priekšmetā, jo visiem, izņemot vēl vienu meiteni, ir 7 un vairāk, bet man tikai 6. Jūtos piekāsta.
Tu atsēdi priekšmetu, kur tev patiešām neko neiemāca, jo pasniedzēja puslaiku slimo, mēs skatāmies filmas un rakstām bezjēdzīgas esejas par tām, devāmies mācību ekskursijā, kurai bija tikai maza saistība ar to, ko mēs mācījāmies, no teorijas tikpat nekā.
Ak jā, Jums nepatika mana eseja, tās bija manas domas, un es tās nemainīšu ne par ko, un kā pie velna viņa var vērtēt to vērtēt objektīvi, katrs, taču domā savādāk! Tās filmas bija briesmīgas[garlaicīgas, izcili pretīga vardarbība un es neviena neieteiktu viņas skatīties]! Es skatos šausmu filmas, taču viena no tām filmām pārspēj pilnīgi visu redzēto!
Lieki iztērēts laiks, es patiešām centos un dabūju atpakaļ tieši NEKO!
Vienīgā lekcija, kura mums bija kaut cik cerīga bija pati pirmā, kur mums tāpat netika izstāstīts viss, tā neviens arī neizskaidroja neko vairāk, teoriju arī es varu atrast google pirmajā lapā- starp citu es nezinu kā viņa māca to priekšmetu citiem, bet nu tas bija nekompetenti! Viena vienīga lekcija ar teoriju, kuru mums pat nenolasīja līdz galam.
Nav jau tā, ka tev pasaka vienu, un tad tu tieši to tēmu neviļus dzirdi dokumentālajā filmā, un tur tev paskaidro skaidrāk, un tu saproti vairāk kā tev pasaka pasniedzēja.
Testa vietā tikām pie mutiskā eksāmena par 2 prezentāciju materiāliem- kopā pāri 100 slaidi, ko atsūtīja tikai vakarā pirms eksāmena. "Atvainojos, es aizmirsu par jums" ok... nē, nu studentiem jau miegu nevajag!
 Jā, man nepaveicās ar izvilkto tēmu, un tas jau nekas, ka daži jautājumi nebija no prezentācijas, "jūs jau tos ziniet no citiem priekšmetiem" jā, kā tad, nevienā citā priekšmetā šī tēma nebija.
Ja pat citi pasniedzēji brīnās, par to ko mums un kā tieši mums māca, tad skaidrs, ka kkas nav.
Mums vnk nepaveicās! nebūtu jau pirmā reize.

Nu, kad esmu šo uzrakstījusi, es vairs nejūtos dusmīga! Dusmu izlikšana kaut kur palīdz!
Jauku vakaru :)

2 comments:

  1. Paldies!!! Es jūtos tieši tāpat, mana skolotāja ir ir līdzīga, tikai viņa nevis slimo pusi laika, bet vnk kaut ko bezsajēgā runā, lai gan neviens neklausās! Prieks, bet varbūt skumīgi, ka vēl kāds jūtas tāpat kā es! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beidzot, vismaz te vēl ir kāds bēdu brālis, kas mani saprot! Jā, skumīgi, ka tā notiek.

      Delete