Thursday, January 24, 2013

Nieciņi

Man patīk ebayā atrast visādus noderīgus[dažreiz ne tik ļoti] nieciņus, par zemām cenām. Šoreiz tiku pie diezgan lētām un vajadzīgām lietām, vismaz man tā liekas, plus vairums šo lietu ir vārda dienas dāvana no brāļa, kurš gribēja man sadāvināt kkādus nieciņus.


Parasts melns telefona vāciņš, kuru vēlāk varēšu aplīmēt ar uzlīmēm, vai ar kko citu. Grūti atrast tādu vāciņu,kas patiešām patiktu un būtu interesants, tāpēc izrotāšu pati, kā man patīk. Šī būs visnoderīgākā lieta, jo mans pašreizējais vāciņš ir nedaudz ieplīsis.

Rokassprādze - man vienkārši iepatikās, kko tamlīdzīgu jau sen gribēju.


Spalvu auskari- šie pāri maksāja ļoti lēti, jā, man nevajadzēja 2, bet viņi var ātri saplīst, un cena bija laba. Vasarā būs noderīgi.

Un šie auskari ir vienkārši burvīgi dzīvē, tikai ir viens bet, viņi ir ļoti gari, kas gan nav nelabojama problēma, tos es mazliet saīsināšu un būs gatavi valkāšanai.

Un tagad pats dīvainākais - futbola fanu atslēgu piekariņš. Es pasūtīju tikai vienu- viens atnāca pirms nedēļas, un šodien pastkastītē bija otrais. Man bija neliels šoks- kāpēc es saņēmu vēl vienu? Sūtīju tikai vienu, un to arī  saņēmu. Lai nu kā, patīkami, bet savādi.

Vai arī jums ir grūti ebayā paiet garām jaukām lietām par zemām cenām? 
 Lai gan cenšos krāt ceļa un koncerta biļetei, bet kāja dažreiz mēdz paslīdēt. Bija kādu laiku izdevies sevi ierobežot un neko nepasūtīt, bet nu jau šodien pasūtīju dažas lietas, kuras tiešām ceru, drīz saņemt.

0 comments:

Post a Comment