Friday, October 24, 2014

Ebay labumi #5

Kamēr gaidu savus sūtījumus no ebay un siekalojos pie jauniem, jo pagaidām nevaru atļauties daudz iepirkties, esmu noskatījusi dažas labas un ne pārāk dārgas lietas, kas varētu noderēt vēsajā laikā.

1. Silta un liela šalle ar ko var kārtīgi satīties, lai nedaudz paglābtos no vēsā ziemas vēja vai sala. Man iepatikās rūtainā šalle, kas pieejama arī tumši zaļā krāsā, un varbūt nākammēnes varēšu pasūtīt.
Šalle #1 :)

Šalle #2


2. Ziemassvētku džemperis. Man gan neizdevās atrast savā izmērā, bet varbūt man jāmeklē sev kādā mūsu veikalā. Vienmēr esmu gribējusi sev šāda veida džemperi - varu pat iedomāties kā tādā sēžot mājās ziemas vakarā dzeru karsto šokolādi no savas mīļākās krūzes :D


Džemperis #1

Džemperis #2 šis gan nav ar Ziemassvētku motīvu, bet man iepatikās bezdelīgu motīvs.

3. Mandarīnu lūpu balzāms. Tā varbūt nav mana mīļākā smarža (esmu piparmētru mīlis ), bet tā šī smarža man asociējas ar ziemu.
Lūpu balzāms izdevīga cena ~ 6.12 eiro


4. Piemīlīgas un jancīgas čībiņas


Čības #2 Redzēju tādas kursa biedrenei un izskatījās tik jancīgi, bet jauki :D Kājas vismaz būs siltumā.

No šī visa laikam visvairāk es gribētu šalli un čības ar pandām.
Jācer,ka izdosies atrast darbiņu šeit, bet pagaidām neveicas, jo man wishlistā stāv vesela čupa nieciņu, ko ļoti gribētos ātrāk pasūtīt.

Lai jums jauks vakars :)



0 comments:

Post a Comment