Tuesday, October 28, 2014

Ebay labumi #6

Šodien rakstīšu par 2 lietām no ebay, par kurām esmu sajūsmā, un galvenais, ka par zemu cenu, var iegūt labas preces,

Pirmais labums ir pulkstenis, ko noteikti visi ir redzējuši, iespējams kāds ir pasūtījis pats vai draudzene ir nopirkusi. Vasarā manam iepriekšējam pulkstenim beidzās baterija, un kad noskaidroju, cik izmaksās baterijas maiņa, tad sapratu, ka negribu ,maksāt 5 eiro par baterijas maiņu pulkstenim, kas man izmaksāja zem 2 eiro, nav izdevīgi, es par to naudu varu nopirkt 2 jaunus pulksteņus!
Plusi
  1. Dzīvē izskatās tieši tā kā bildē
  2. Lēts, bet labs, cena aptuveni 1, 78 eiro pirku šeit :)
  3. Pieejams vairākās krāsās, tā kā var pasūtīt pulksteni dažādās krāsās un pieskaņot pie nagu lakas, vai apģērba
  4. Man personīgi patīk gumijas siksniņa, jo manai jūtīgajai ādai netraucē un nerada liekus kairinājumus
  5. Salīdzinoši ātra piegāde man atnāca aptuveni nedaudz vairāk kā 2 nedēļās un nav jāmaksā par pasta izdevumiem
  6. Lētāk nopirkt jaunu pulksteni nekā nomainīt bateriju
Mīnusi
  1. Man pēc aptuveni 4 mēnešu nēsāšanas sāk nedaudz lobīties krāsa nost
  2. Nekad nevar zināt, cik ilgi darbosies baterija
  3. Var gadīties, ka jāgaida mēnesis līdz pienāks sūtījums
Kopējie secinājumi
Ja neņem vērā to, ka manam pulkstenim nedaudz lobās nost krāsa, tad esmu sajūsmā par šo pulksteni. Neesmu vēl izdomājusi kādā krāsā gribētu nākošo  pulksteni, bet kā beigsies baterija noteikti pirkšu jaunu.


Nākošais labums, ko šodien saņēmu pastkastītē ir EOS lūpu balzāms . Man jau liekas, ka gandrīz visiem viņš ir, ja nav, tad noteikti vēlas. Es, kā piparmētru mīlis, nopirku balzāmu ar piparmētras smaržu, un beidzot arī es pie viņa tieku.
Plusi
  1. Saņēmu tieši tādā pašā iepakojumā kā norādīts bildē
  2. Tiku pie izdevīga piedāvājuma , cena aptuveni 5.56 eiro , to var nopirkt šeit :) un pie šī pārdevēja var nopirkt arī citus aromātus.
  3. Bezmaksas pasta izdevumi
  4. Šis sūtījums atnāca 2 nedēļās, protams, piegādes laiks var būt atšķirīgs, bet labs nāk ar gaidīšanu.
Mīnusi
  1. Laikam kā vienīgo mīnusu varu nosaukt piegādes ilgumu, nevar zināt,  cik ātri piegādāsies, un ja jums gribas ātrāk, tad labāk pirkt kādā no Latvijas interneta veikaliem, kur piegāde būs ātrāka.
Kopējie secinājumi
Nesaskatu nekādus dižos mīnusus, lai nepasūtītu šo preci atkārtoti, tagad man tikai jāizvēlas īstais aromāts un nākammēnes, iespējams pasūtīšu vēl vienu :)


Tagad man tikai jāsagaida pārējie sūtījumi, esmu pārāk nepacietīga :D un jācenšas kādu laiciņu atturēties no lielāku pirkumu izdarīšanas, vai pirkt tikai to, kas nepieciešams, vai arī nepirkt neko jaunu, kamēr visi sūtījumi nav pienākuši, mēģināt jau var.

Lai jums jauka diena :)


0 comments:

Post a Comment