Tuesday, November 4, 2014

Ebay labumi #7

Turpinot savu Ebay labumu rakstu sēriju, atcerējos, ka vasarā pasūtīju šifona topiņus, tāpēc šodien ieraksts par tiem.

Vasaras sākumā gribēju atrast t kreklus ar interesantu apdruku, bet nekas īsti nepatika vai nelikās gana interesants no veikalu piedāvājuma, un es sāku meklēt ebayā. Krekliņu tur ir daudz un cenas ļoti labas, ja vien tev ir mazs izmērs, jo vairumā gadījumu ir tikai S izmēri, un tiem, kam bija izmēri, mani nepiesaistīja apdruka, bet tad es pamanīju šo:

Varbūt no skata tas dzīvnieciņš neliekas diezko skaists, bet mani piesaistīja tas uzraksts un cena, tāpēc nolēmu pasūtīt.

Plusi

  1. Patīkams materiāls vasarā, nav karsti, ja vairāk sanāk svīst, tad to nevar redzēt-materiāls neizceļ sviedru pleķus.
  2. Laba cena, kopā ar pasta izdevumiem nedaudz vairāk kā 4 eiro ( pirku šeit )
  3. Atbilst izmēram
Mīnusi
  1. Topiņš dzīvē ir nedaudz blāvāks kā attēlā, un nevis sniegbalts, bet nedaudz iedzeltens.
  2. Izmēri atbilst, bet ja jums ir lielāks krūšu izmērs, tad iesaku ņemt vienu lielāku izmēru, jo man pie krūtīm topiņš bija nedaudz šaurs, bet vēdera rajonā vaļīgāks. Tāpēc, var gadīties, ka ja ņem savu izmēru, var būt par šauru krūtīs, jo viņš ir domāts tāds vaļīgs, lai vasarā ir patīkami.
Kopumā
Ja neņem to,ka dzīvē topiņš ir mazliet bālāks, tad nav daudz kur piesieties. Patīkams materiāls vasarai. Vai pirktu vēl kādu, drošvien nē, jo man pagaidām pietiek ar šo.


Lai jums jauka diena :)

0 comments:

Post a Comment