Sunday, November 23, 2014

Ebay labumi #8

Pirms rakstu savu kārtējo Ebay labumu rakstu pasūdzēšos par pastu! Sestdien ap 9 gāju uz pastu pēc sava sūtījuma, speciāli apskatījos pastkastītē vai nav atnācis vēl kaut kas, nekā nebija, un atnākot mājās no pasta apskatīju vēlreiz, ieradums. Vēlāk ap 1 gāju ārā no mājas, un vēlreiz apskatīju pastkastīti un tur bija ziņojums,lai nāku pēc savas paciņas, ap cikiem tad pastnieki vispār nāk, agrāk bija no rīta! Un vēl, man atnāca ziņojums no expresspasta, ka viņi mani nav satikuši un tāpēc esmu saņēmusi paziņojumu, neviens nezvanīja pie durvīm, un vai tad man ir jānīkst pie pastkastes un jāgaida pastnieks, kas izdomās nākt kad gribas? Es vēl saprastu,ka viņi būtu zvanījuši pie durvīm, bet es biju mājās visu to laiku, un tā nav pirmā reize, kad rakstīts,ka neesmu bijusi uz vietas, kaut gan mājās tajā dienā biju visu rītu un neviens nezvanīja pie durvīm! Bet  tas jau ir Latvijas pasts, ko var gribēt!


Šoreiz pasūtīju  Bath & Body Works antibakteriālo līdzekli rokām
Izvēlējos ar ābolu un plūmju smaržu. Protams,ka es kā Halovīna fans uzķēros uz šo iepakojumu :D Un man vajadzēja!
Bet vispār esmu sajūsmā par šiem antibakteriālajiem līdzekļiem, viņi ir diezgan ekonomiski, smaržo ļoti labi. Jau 2 reizi pasūtu līdzekli ar ābolu smaržu un tas ir mans favorīts(būs kādreiz jāpamēģina arī kaut kas cits, tikai parasti nevaru izvēlēties un nopērku kaut ko ar ābolu smaržu :D ) , arī plūmju smarža ir patīkama :)

Plusi

  1. Lēts un ekonomisks, bez pasta izdevumiem aptuveni 1.60 eiro
  2. Labi smaržo, tikai jāizvēlas smarža, kas pašam patīk
  3. Ātra piegāde, man piegādājās 2 nedēļās
Mīnusi
  1. Pasta izdevumi, kas vienmēr ir ap 4 dolāriem, ja vien pa retam neizdodas uztrāpīt uz kādu ļoti izdevīgu piedāvājumu
Kopumā: Ja neņem vērā neizdevīgos pasta izdevumus, pats līdzeklis ir tā vērts, un noteikti sūtīšu atkārtoti, kad atkal kādu izlietošu.

Lai jums jauka diena :)

2 comments:

  1. Domāju, ka Tev paziņojumu atstāja nevis pastnieks, bet expresspasta kurjers. Bet jocīgi, ka tā arī līdz durvju zvanam nav ticis ....

    Man paziņojumi no expresspasta ir bijuši 2 reizes. Pirmo reizi sūtīju 2 Yankee Candle sveces no Ebay, toreiz braucu pakaļ uz pastu pie lidostas.(Protams, varēja sarunāt telefoniski, lai sūtījumu atved uz citu adresi, bet man nepatīk nervozēt un gaidīt kādu atbraucam visu dienu) Savukārt otrajā reizē saņēmu sūtījumu no paziņas ārzemēs. Toreiz arī sūtījumu izņēmu pastā pie lidostas. Man teica, ka ja sūtītājs būtu norādījis telefona numuru, tad man būtu zvanīts par piegādi. Nezinu, vai tam var ticēt, jo iepriekš paciņu no tā paša cilvēka izņēmu vietējā pasta nodaļā. Un vispār likās tik neloģiski- nedzīvoju Rīgā, tad kāda vella pēc jāsūta expresspasta kurjers, kurš nemaz nevar zināt, vai adresāts būs mājās? Un jātērē lieka degviela ceļam turp-atpakaļ...
    Priekšroku dodu savai vietējai pasta nodaļai, taču kā gan es varu paredzēt, vai sūtījums no ārzemēm tiks piegādāts uz pasta nodaļu vai arī ar ekspresspasta kurjeru?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja jau viņš tika kāpņu telpā, kāpēc tad nezvanīja pie druvīm?! Ļoti dīvaini!
      Ar to pastu nekad neko nevar zināt!
      Man pirmo reizi, kkas tiek/tiks piegādāts ar ekspresspastu. Man arī labāk patīk, ka sūtījums tiek piegādāts uz manu pasta nodaļu.
      Diez pēc kā viņi secina,ka jāpiegādā caur ekspresspastu.
      Nu katrā ziņā ceru,ka rīt izdosies sazināties un nepakāsīšu savu sūtījumu!

      Delete