Tuesday, November 18, 2014

Šis un tas, mani favorīti *

*Nevarēju izdomāt labāku nosaukumu!

Sveiciens visiem valsts svētkos! :)

Šovakar nedošos vērot salūtu, bet palikšu mājās, jo pa dienu pamanījos pamatīgi pārsalt un vairs nav vēlmes kaut kur doties, nekas nākošgad!

Pārskatīju bildes telefonā un atradu šo bildi:
Bija brīdis, kad šķiet pilnīgi visiem bija bilde ar kājām zālē, kas klāta ar rudens lapām, un arī man vajadzēja :D Tā kā gāju cauri parkam negribēju mīcīties pa zāli, tad man ir "gandrīz kājas lapainā zālē bilde" :D

Halovīns būtu mani mīļākie svētki, ja viņus pie mums svinētu pa īstam! Prismā pamanīju jauku spociņa svečturi un man vajadzēja to, un kā nu bez Yankee Candle sveces, kura par laimi atnāca no ebay laicīgi.

Saulaina un vējaini vēsa diena ar perfektu skatu uz Vecrīgu, pietrūkst man saulainās dienas!

Mans jaunatklājums un ļoti garšīgs kukurūzas našķis, kad gribas kaut ko saldu.


Kā nu bez šī dzēriena, kad vakaros gribās kaut ko siltu, bet tēja jau nedaudz apnikusi, garšo dievīgi!

Un tā smaržoja mana istaba rudens vakaros. Varbūt rudens smarža man asociējas ar kaut ko pavisam citu, bet šī svece piepildīja māju ar neuzmācīgu rudens augļu un ugunskura smaržu.

Atradu sev jaunu hobiju un taisu  puķu rotas matiem, sapratu,ka tā sanāk lētāk, kā pirkt gatavu un es sev varu uztaisīt kādu vien man gribas.

Pēc OneRepublic koncerta man kādu laiku vēl negribēsies klausīties neko citu kā viņus, un tā es uztrāpīju uz šo skumīgo, vienkāršo un tajā pašā laikā skaisto dziesmu.


Laikam skatos vairāk seriālus nekā vajadzētu un pamanos atrast arī jaunus un neredzētus. Forever ir seriāls, kas patiks izmeklēšanas seriālu faniem. Netipisks galvenais varonis, kurš nevar nomirt, pa starpu noziegumu izmeklēšana, kaut kas nedaudz savādāks un mazliet atšķiras no pārējiem seriāliem. Vairāk info par seriālu šeit :)


Un seriāls, kurš patiks Betmena faniem. Notikumi risinās laikā, kad Brūss Veins vēl ir jauns un nav kļuvis par Betmenu, seriālā parādās arī jau mums zināmi ļaundari no dažādām Betmena filmām. Man likās interesanti! Vairāk info par seriālu šeit :)

Kādi ir jūsu seriālu jaunatklājumi vai skatāties kādu no šiem? :)
Šīs laikam būs manas favorītlietas rudens periodā.

Lai jums jauks vakars :)

0 comments:

Post a Comment