Saturday, November 15, 2014

Yankee Candle Honey & Spice svece

Esmu Yankee Candle fans. Man škiet, ka esmu saslavējusi visiem, kam vien var un kas klausās,  šīs sveces :D
Yankee Candle sveces piepilda māju ar burvīgu aromātu, bet nav uzmācīgas. Man ir ļoti jūtīgs deguns un ja svece smaržo par stipru, gribas atvērt logu un izvēdināt, lai šī smarža(smaka) man vairs netraucētu. Tomēr ar šīm svecēm tā nav, un esmu par to jau pārliecinājusies vairākas reizes.

Honey & Spice aromāts – medus un cukurniedres savijas kopā ar kanēļa standziņu un kakao, lai radītu šo gurmānu brūvējumu.
Smaržo pēc gatavošanās  Ziemassvētkiem, īsts svētku un ziemas aromāts! Perfekts aromāts tumšiem ziemas vakariem, vēl derētu klāt liela krūze karstās šokolādes un kāda laba filma :) Man nepatīk medus smarža, bet šeit tā nav tik jūtama, jo kopā ar pārējiem aromātiem smaržo fantastiski.

Liels paldies Yankee Candle Latvija :) par jauko pārsteigumu!



Jaunie ziemas aromāti ir dievīgi! :)

Yankee Candle sveces var atrast interneta veikalā http://www.yankeeshop.lv/
Sekot jaunumiem var arī sociālajos tīklos facebookdraugiem.lv un twitter :)

19. novembrī Maritim Park Hotel Riga Tallinn zālē (2. stāvs) plkst. 19:30 notiks īpašais iepirkšanās vakars vairāk informāciju varat atrast šeit :) Laba iespēja, lai pasmaržotu šīs burvīgās sveces un atrast savu ideālo aromātu.

Lai jums jauks vakars :)

1 comments:

  1. Paldies par informāciju! Es tā nopriecājos, kad uzzināju, ka šīs sveces ir nopērkamas tagad arī Latvijā :)

    ReplyDelete