Thursday, November 20, 2014

Yankee Candle Latvija iepirkšanās vakars


Vakar viesnīcā Maritim Park Hotel Riga notika Yankee Candle iepirkšanās vakars! Kas par burvīgu smaržu un aromātiem, jau gaitenī varēja sajust sveču smaržu :)
Biju pirmā, kas atnāca (es vienmēr atnāku daudz ātrāk, tā gadās un viesnīca atrodas diezgan tuvu mājām), bet tas netraucēja pasmaržot visus aromātus! Viņi ir dievīgi! Jauks vakars, man prieks, ka aizgāju, jo pa dienu jau vairākas reizes šaubījos iet vai nē.
Šis pasākums bija labs veids kā iepazīties ar piedāvājumu, atrast aromātu,kas tuvāks degunam, un izvēlēties savu sveci, jo sūtot internetā īsti nevar zināt vai konkrētā sveces smarža patiks vai nē.



Mani pirkumi :) Šādi smaržos mani ziemas vakari!
  1.  Amber Moon aromāts - valdzinošā dzintara smarža vieglā vakara vēsmā ar pievienotu pačūlijas un sandalkoka noti.
  2. Honey Glow aromāts – šīs saldās medus smaržas maigais, valdzinošais starojums rada mājīgi siltu un mierīgu noskaņojumu.
  3. Ginger Dusk aromāts – spēcinošā garšviela ingvers un mazliet salds citrusauglis piešķir īsto noskaņu mirklī, kad iestājas krēsla.
  4. Fireside Treats aromāts – pārgājiena prieki pie ugunskura, dziedot un smejoties un cepot māršmalovus līdz tie kļūst par izkusušiem brīnumiem. Pasmaržojot šo sagribējās pasēdēt pie ugunskura un uzcept zefīriņus.
  5. Lemon Lavender aromāts – tīrs un aicinošs... svaigs citrona un relaksējošu lavandas ziedu aromāta sajaukums. Kurš to būtu domājis, ka lavanda kopā ar citronu var smaržot tik labi?!

Iesaku vispirms izmēģināt samplers variantu un tad, ja kāds aromāts ļoti iepatīkas pirkt lielo sveci, jo ja nepatiks smarža un būsiet pasūtījuši lielo sveci, būs vilšanās un sajūta,ka esat izmetuši naudu miskastē.
Tagad nākošais pirkums būs aroma lampa eļļām un sveču vaskiem, lai varu pirkt kausējamos vaskus un izmēģināt jaunus Yankee Candle aromātus :)

Un pēc kā smaržos jūsu ziemas vakari? :)

Lai jums jauka diena :)


2 comments:

  1. Es šodien ar sev 6 pasūtīju. Jāgaida kad atnāks, nevaru sagaidīt :) vakar gribēju tikt, bet tā kā man ceļā jāpavada 40 minūtes, tad beigās neaizbraucu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik forši, cerams, ka drīz atnāks tavs sūtījums :)
      Ja es dzīvotu tālāk drošvien arī nebrauktu.

      Delete