Wednesday, November 26, 2014

Ebay labumi #10

Nu jau mans 10 ebay labumu ieraksts :) Šoreiz par vilšanos.

Kad vēl domāju, ka mācīšos universitātē(gandrīz pirms 2 mēnešiem) , gribēju nopirkt sev jaunu USB flash, lai ir kur salikt mācību materiālus un prezentācijas (tagad man vairs nevajadzēs), gribējās kādu ar nedaudz interesantāku dizainu, nevis parastu,kuru var nopirkt jebkurā lielveikalā. Meklējot atradu šādu:
Man kā futbola fanam likās ideāls USB, un vēl ar manu mīļāko skaitli uz tā, nu ko vēl vairāk var gribēt. Tā kā viņš bija izsolē, izdevās nopirkt šo 16 GB USB atmiņu tikai par 4 eiro.

Plusi

  1. Viņš vismaz atnāca, bet es to neuzskatu par īpašo plusu
Mīnusi
  1. Piegāde aizņēma apmēram 2 mēnešus un man jau likās, ka nekas neatnāks
  2. Es pasūtīju ar futbola tematiku, bet saņēmu šādu:
  3. Lieki teikt, ka tas neizskatās ne tuvu līdzīgs tam, ko es pasūtīju
  4. Tā kā negribēju ķēpāties ar pasta izdevumiem un sūtīt šo atpakaļ, lai saņemtu savu īsto ( pēc 2 mēnešu gaidīšanas, man vairs neticas, ka būtu saņēmusi to, ko gribēju), atdevu šo brālim, viņam universitātē noderēs.
Kopumā : šoreiz es iegrābos. Šī laikam būs otrā reize, kad tā neveicas. Pirmajā reizē es pasūtīju kaklarotu,kas izrādās sen jau bija beigusies (tikai kāpēc tika tirgota?!) un tā vietā man pārdevējs atsūtīja diezgan neglītus karekļus. Skumdina tas, ka es tik tiešām gribēju saņemt  futbola dizaina USB, tāpēc ir vilšanās!


Lai jums jauks vakars! :)

2 comments:

  1. nja.. man arī bija vilšanās - pasūtīju korseti, bet neatnāca, pārdevējs ilgi čakarēja līdz izbeidzas termiņš, kad var iesniegt sūdzību.. tā arī aizlidoja mani 10 lati :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tas gan ir stulbi :( Ir daži pārdevēji,kas ir negodīgi!

      Delete