Thursday, November 13, 2014

Es mīlu koncertus ...

Pat nezinu kā lai iesāk, bet OneRepublic koncerts būs viens no top 5 labākajiem koncertiem uz kuriem esmu bijusi! Gaidu šo koncertu jau no aprīļa, kad pirmajā dienā, tikko kā sāka pārdot biļetes, devos uz Statoil un nopirku savu biļeti, laiks paskrēja ātri!
Man ir tik daudz pozitīvu emociju, ka pietiks vēl kādam laiciņam. Šobrīd man negribas klausīties neko citu kā vien OneRepublic un gremdēties jaukajās atmiņās.
Šis koncerts, vismaz man, ir labākais un ko esmu bijusi šogad, jo uz Kings of Leon koncertu gāju kompānijas pēc un ar domu, ka  vismaz būšu redzējusi viņus dzīvajā, jo diez vai viņi atbrauks vēlreiz pie mums, pašam koncertam nebija ne vainas, bet kaut kas pietrūka. Positivus bija daudz labu grupu, bet dažu iemeslu dēļ nesanāca pilnībā izbaudīt festivālu šogad.








Viens no iemesliem kāpēc man patīk iet uz koncertiem ir tas, ka tu kaut uz pāris stundām spēj aizmirsties no visas pasaules, visām problēmām un nebūšanām. Lai cik slikta būtu bijusi tava diena, tajā brīdī, kad uz skatuves uznāk mākslinieks, aizmirstas viss, un tu izbaudi katru minūti. Tādas emocijas, ko sniedz koncerts ir grūti iegūt citur ( nu labi, tas brīdis, kad mūsējie Minskā hokeja čempionātā uzvarēja somus ar 3:2, un es to redzēju klātienē, vārdos neaprakstāmas emocijas, ko arī nevar iegūt visur, ja nepatīk hokejs, tad emocijas gandrīz tādas pašas kā nokļūt savas mīļākās grupas koncertā), un laikam tāpēc man patīk iet uz koncertiem! Tu jūties tik labi, tik laimīgs, tas nekas, ka esi jau ilgi stāvējis kājās, bet tev ir enerģija dziedāt, bļaut līdzi dziesmām no visas sirds un lēkāt, pēc laba koncerta tu nejūties noguris, bet ir tāds enerģijas pieplūdums, ka nezini, kur lai to liek.
Vēl joprojām skudriņas skrien atceroties tos brīžus, kad visa (vismaz vairums klātesošo) zāle dziedāja līdzi dziesmām, tas bija tik skaisti!
Cerēsim, ka viņi atbrauks vēlreiz nākošajā tūrē!

Secinājums - nākošreiz ejot uz koncertu Arēnā Rīga, laikam pirkšu sēdvietu, jā man patīk lēkāt līdzi dziesmām, un ja blakus sēž kkādi sausiņi, nav patīkami, bet es esmu par īsu koncertiem, jo vienmēr daudz garāki cilvēki aizlien priekšā :D


2 comments:

  1. Man arī vēl aizvien virmo iekšā tas koncerta gars!! Superīgi! Zini, man ar sēdēšanu bija tieši pretēji, jo tur bija maz vietas un man bija grūti nedaudz tā kārtīgi palēkāt, kad visi tikai sēdēja :D Tomēr tas nemainīja gribu visskaļāk dziedāt un gavilēt!! Man pilnīgi tirpas gāja pār kauliem, kad visa arēna dziedāja līdzi, tā ir tik lieliska sajūta. Un dzīvais izpildījums - sajūsmā! Vēl labāk nekā ierakstos! Es arī gaidīšu nākošo koncertu ar lielāko prieku!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viņi ir viena no retajām grupām, kas dzīvajā skan vēl labāk :)
      Mani laikam uztrauc tas, ka ja man būs sēdvieta, kādam traucēšu ar savu dziedāšanu līdzi un man ir grūti nosēdēt, tāpēc,stāvietas patīk labāk. Vienīgi ne tad, ja visi grūstās kā mežoņi.

      Delete