Monday, June 22, 2015

Ebay labumi #28 cheap beauty blender from ebay mini review

For English summary scroll down bellow!

Vispār es gribēju izveidot citu rakstu - new in, bet man īsti nav ko parādīt, jo sen neesmu neko pirkusi, pagaidīšu, kad nopirkšu vēl kaut ko, un tad jau varēšu arī uzrakstīt plašākus iespaidus par dažiem pirkumiem. 
 Atradu ebay šo nieciņu par 80 centiem un izdomāju, ka ir jāpamēģina.


Sākotnēji viņš bija daudz košāks, taču izbalēja no vairākām mazgāšanas reizēm.

Šo īsti nevar salīdzināt ar īsto beauty blender, jo viņš neuzbriest no mitruma kā īstais un es nevaru spriest par viņu līdzību, jo īsto dzīvē neesmu redzējusi :D

Manas domas:
Man ne vainas, es nesaprotu kāpēc viņš tiek tā nopelts? Kāda vaina? Varbūt nav tik mīksts kā īstais, bet viņš ļoti labi pilda savus pienākumus.
Protams, ja es varētu atļauties, es izmēģinātu arī īsto, bet tā, ja šis labi strādā, kāpēc jātriec nauda ar daudz dārgāku.
Visvairāk es viņu izmantoju tad, kad man vajag uzklāt papildus bb krēma/tonāla kārtu vai konsīleri, jo šis sūklītis palīdz uzklāt produktu vienmērīgā kārtā, tā lai neizskatās par daudz, un neko vairāk man arī nevajag.

Iepriekš izmantoju Drogās pirktus mini sūklīšus, un tie strādā tik pat labi kā šis, un vairāk man neko īsti nevajag, ja viņi ir lēti un pilda savas funkcijas :)

Vai esat izmēginājušas šo sūklīti, ja jā, gribētu dzirdēt jūsu iespaidus?!

Lai jums jauka diena :)

ENG
I wanted to write "new in" blog post, but i had just 3 or 4 things to show, and i decided when i will buy something more and then i can write my thoughts on some products that i tried more.


I would love to but real beauty blender but it's too expensive and i dont wanna spend that much money on things that i dont really need! So I found this ebay fake beauty blender for 80 cents and ordered it. And i like it very much :)
I dont know why this sponge gets very bad reviews, but it works for me very well. It helps to blend your bb cream, concealer and foundation, so makeup on your skin doesn't look patchy or streaky , and it's so cheap :)

I'll buy new one when mine will gets to used!

Have you tried this makeup sponge? If yes, what are your thoughts on it? :)

Have a nice day! :)

0 comments:

Post a Comment