Monday, June 15, 2015

AliExpress labumi #5 NAKED3 brush set review - first impressions

For English summary scroll down bellow!

Nē, neesmu pametusi savu blogu novārtā, man vienkārši tam nav laika, drīzāk, atnākot mājās, pat vairs pie datora negribas sēdēt. Pēc ĻOTI ilgiem meklējumiem beidzot esmu atradusi darbu, yaaay, beidzot, iespējams, ka tikai pa vasaru, bet tik un tā. Pagaidām man ir tik daudz lietas, kas jāiemācās, jāzina, un jāpierod, ir grūti, bet gan jau būs labi, visam vajag praksi, un gan jau iemanīšos! Vislielākais mīnuss ir tas, ka darbs atrodas tālu no mājām, un ir grūti izbraukāt, jo dažreiz ar gadīties, ka varu nepaspēt uz rīta maiņu un no vakara maiņas nākot mājās, neiet vairs sabiedriskais uz manu pusi, vismaz tāds, kas pieved tuvāk mājām, lai man nav jāiet pa tumsu caur parku :D Bet būs labi, es sevi tā mierinu, ja man nepatiks, tad vismaz pēc vasaras, varēšu meklēt kko citu un man vismaz būs kāda pieredze! un es jau zinu, ko gribu sev nopirkt par pirmo algu :D



 Es jau sen gribēju pasūtīt makeup otas, negribēju iztērēt ļoti daudz naudas, jo nevaru atļauties triekt naudu lietās, bez kurām labi var iztikt, man nevajag ntās otas, pagaidām iztieku ar 2 acu ēnu otām un pūdera otu, un vaigu sārtuma mini otu, kas nāca klāt pie kāda cita vaigu sārtuma. Tomēr, kad pirku sev UD Naked acu ēnas, pamanīju, ka var nopirkt šādu otu komplektu, un tā kā acu ēnu otiņa, kas nāca klāt acu ēnām bija ļoti labā kvalitātē , izdomāju, ka gribu nopirkt otu komplektu. Man jau likās, ka es nesaņemšu neko, jo pagāja 2 mēneši un sūtījums kā nenāca tā nenāca, selleris tikai pagarina manu purchase protection un naudu atpakaļ neatgriež, un es tikai gaidu, bet kā par lielu brīnumu, pēc 4 mēnešiem beidzot atnāk manas otas, kur viņas klīda tik ilgi, es nezinu, zinu tikai to, ka aliexpress preces sūtīšu tikai tad, ja tur mana noskatītā lieta būs lētāka kā ebay, un tad piedomāšu vai man maz vajag, tā lapa nevieš uzticību!

 12 otu komplekts




 Par otām nezinu praktiski neko, bet domāju, ka šīs 3 var izmantot smalkākām detaļām, uzacīm, vai arī klājot gela lainerus

 Šīs 5 varētu būt ideālas acu ēnu uzklāšanai

Lielākā varētu būt izmantojama pūderim, nākošā - iespējams vaigu sārtumam vai arī, piemēram, uzklāt pūderi zem acīm un nostiprināt konsīleri, jo ar lielāku otu nav tik ērti, nākošā ota varētu būt laba tonālā krēma uzklāšanai, jo viņai ir daudz stingrāki sari kā iepriekšējām 2 , un pēdējā izskatās pēc otiņas lūpu krāsas uzklāšanai.

Pēc tam, kad būšu izmēģinājusi pilnīgi visas vai tās otas, kurām atradīšu pielietojumu, būs update raksts, kur uzrakstīšu plašāku atsauksmi!

Pirmie iespaidi: Otas smaržo dīvaini, bet kad tās izmazgāju, dīvainā smaka pazuda! Visas otiņas, kuras var izmantot acu ēnu uzklāšanai  un 3 smalkākās ir ļoti labā kvalitātē :) Nav cietas, un nav par mīkstu, tieši tādas kā vajag, nekrīt sari ārā. Vēl ota, ko varētu izmantot tonālā krēma uzklāšanai, es gan nezinu vai ar tik mazu ir ērti, varbūt konsīlerim, arī ir ideāla! Visām šīm iepriekšminētajām otām ir stingrāki sari!
Pūdera un vaigu sārtuma ota, kurām ir mazliet mīkstāki sari, ir daudz sliktākas kvalitātes, pēc mazgāšanas daži sari izkrita ārā, lietot jau var, bet jāuzmanās, ka kāds no tiem sariem nepielīp pie sejas. Būs man jāmeklē jauna pūdera ota, jo tā ko lietoju tagad, nav labāka, krīt ārā sari.
Pēdējā ota, kas domāta lūpu krāsas uzklāšanai, ir brāķis, nācās nedaudz apgriezt sariņus, jo tie nebija vienādā garumā, nav liels zaudējums, jo man šo otu īsti nevajag!

Kopumā: 9 otas no 12 ir burvīgas, un nav sajūtas, ka būtu velti iztērējusi naudu. Tomēr, ja jums nevajag tik daudz acu ēnu otiņu, tad šis komplekts nebūs domāts jums, bet man vajadzēja, jo ar 1 nevaru iztikt! Cena šādam komplektam svārstās no 4,50 uz augšu, galvenais atrast izdevīgu piedāvājumu un ķert ciet, jo ir tā vērts. Šķiet, ka tādas kvalitātes otām, noteikti vajadzētu maksāt vairāk.

Nesen pasūtīju 3 dažādas otas no ebay, un nevaru sagaidīt kad saņemšu tās.


Lai jums jauka diena! :)

ENG


Recently i dint have time for my blog, i have few things that i wanna write reviews about, and i have inspiration but i felt so tired, and all i wanted was to go to sleep or do something else not sit in front of computer. I finally found job :)))) maybe only for summer, but it's better than nothing. I kinda like it, there are so much things that i need to learn, and it's little bit hard, but i can do that! And if i wont like it, it's only for summer.

I thought that i wont receive these brushes, but after 4 months there are finally here. I have no idea why shipping was that slow, but at least i received them.

These are my first impressions and full review will come later, after i'll try them all!
They smell funny, but when you clean them, smell is gone.
All eye shadow related brushes and small foundation/concealer brush are perfect and it really good quality. Others not so much, powder and blush brush was in average condition, you can use them still, but lip brush was terrible, it was uneven. If 9 brushes from 12 are in excellent condition then it's totally worth to purchase this brush set :)
I bought them for 4.50, but if you can find cheaper offer than that get it, i saw brush set like this on ebay for 12 dollars, i dont think that is wort to spend more, cause quality probably will be the same!

Now i can't wait when i'll receive brushes that i ordered on ebay :) hope that quality will be good!

I found them on aliexpress for cheap prices and free shipping here, here and here :)

Have a nice day! :)

2 comments:

  1. Es arī vakar pasūtīju šo otiņu komplektu. Pasūtīju no tāda pārdevēja, kur tiešam bija milzum daudz labas atsauksmes, kā arī ļoti kvalitatīvas bildes un ar labiem iespaidiem. Tāpēc paļāvos uz pircēju atsauksmēm un izlēmu arī pamēģināt! Ļoti ceru, ka labi kalpos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vismaz tās kuras es lietoju ikdienā kalpo labi, vienai gan atlīmējās līme - rokturis atdalījās, bet salīmēju un nekādu problēmu.

      Delete