Tuesday, December 30, 2014

Avon Plump pout lūpu spīdums

Šovakar atradu iedvesmu vēl vienam no pēdējiem šī gada rakstiem, un tas būs par manu visu laiku mīļāko Avon lūpu spīdumu :)

 Gaišākais tonī Pink Pucker un tumšāk rozā Luscious Mauve 
Tumšāk rozīgais dienas gaismā un labākā apgaismojumā izskatās rozīgi nude tipa tonī, bet gaišais, gaiši rozā tonī, izceļ dabisko lūpu krāsu.

Kāpēc tas ir mans mīļākais lūpu spīdums? Atbilde pavisam vienkārša, tam klāt ir piparmētra, tas izceļ lūpas un padara tās vizuāli nedaudz apjomīgākas. Man patīk šī nedaudz kņudošā un reizē patīkamā sajūta, ko šis lūpu spīdums dod lūpām.  Es kā piparmētru mīlis esmu sajūsmā :D Tumšāk rozīgo lietoju tāpat, bet gaišāko dažreiz uzklāju pa virsu kādai lūpu krāsai.  Protams, viņš ir lipīgs un lielā vējā mati lips klāt, bet to var paciest, sataisi matus copē vai astē, un nekādu problēmu. Lūpas kopā nelipina, nerada diskomfortu, un viss ir tieši tā kā vajag.

Kā mīnusu minēšu to, ka ja ārā ir auksts, vai pūš vēss vējš, tad labāk ziemā uz ielas viņu neiesaku lietot, jo lūpas salst :D


Agrāk šim lūpu spīdumam bija daudz lielāka toņu izvēle, bet tagad palikuši vairs tikai 3, žēl, jo sarkanīgais tonis bija burvīgs! Ceru,ka viņi netaisās drīzumā pazust, jo ko tad es lietošu, jo man lūpu spīdumā vajag klāt piparmētru!

Varbūt zināt kādu lūpu spīdumu ar piparmētru? Gaidu jūsu ieteikumus :)

Lai jums jauks vakars :)


2 comments:

  1. Man ir caurspīdīgais, 3. iepakojums laikam jau. ļoti patīk! Un bučoties ir tik smieklīgi :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      Tikko kā tuvojas uz beigām es vienmēr pasūtu jaunu, nevaru bez viņiem :D

      Delete