Friday, December 19, 2014

Lookfantastic decembra skaistuma kastīte

Kas par dienu! Varu teikt, ka man šodien pamatīgi neveicās un veicās reizē. Nav patīkami, jūtos pārgurusi no visa un nedaudz priecīga reizē. Dīvaina diena!

Beidzot arī atnāca mana Lookfantastic  skaistuma kastīte :) Kaut gan sajūsma jau bija noplakusi, tomēr prieks, ka viņa atnāca.
Vēl neesmu izlēmusi vai pasūtīšu janvāra kastīti.

Atvainošos par attēlu kvalitāti, bet es esmu ērti iekārtojusies savā dīvānā ar karstu tējas krūzi (man istabā knapi +19 grādi) un man negribējās līst ārā, un mēģināt noķert labākas bildes, citu dienu nebūs laiks.



Es laikam cerēju, ka Decembrī, kā jau uz svētkiem būs kaut kas labāks, kāds te par daudz sacerējās :D
Ir neliela vilšanās ir, ir sajūta, ka viņi nav pacentušies, bet ceru,ka labosies!



Macadamia Infused Comb - Sanāk, ka šī ķemme ir piesūcināta ar makadāmijas eļļu un ķemmējot matus viņa izdalās?! Kaut kā šim negribas ticēt! Nebūs man šai ķemmei pielietojuma, jo parasti manus nepaklausīgos matus ir grūti ar tādu izķemmēt.

Murad Essential C Cleanser. Par šo produktu es priecājos visvairāk :) Vismaz kaut kas, ko es patiešām nevaru sagaidīt, kad varēšu izmēģināt. Man ir sejas tīrāmo līdzekļu deficīts, tāpēc šis patiešām noderēs.


Elemis Papaya Enzyme Peel sejas pīlings - es būtu priecājusies izmēģināt augļskābju sejas pīlingu, bet tad es izlasīju, ka tas ir anti-ageing produkts, un man tādus produktus vēl nevajag, bet pamēģināšu intereses pēc, jo līdz šim neesmu lietojusi šāda veida līdzekļus.

Lord & Berry lūpu spīdums. Man ir tāds prieks, ka man netika acu zīmulis, jo to man nevajadzētu vēlvairāk kā šo lūpu spīdumu. Pavisam parasts bezkrāsains un caurspīdīgs lūpu spīdums ar to klasisko smaržu un konsistenci, kas ir daudziem lūpu spīdumiem. Domāju, ka izmantošu šo produktu virslūpu krāsas.

Pure Gold Collagen - šo viņi tik tiešām varēja nelikt! Cik saprotu šis ir šķidrais-dzeramais uztura bagātinātājs, ko būtu jālieto 1 pudelīte dienā 4 nedēļas. Viens labums ir tas, ka kādam varētu iepatikties, un viņš gribētu nopirkt pilno komplektu, bet savādāk kāda jēga no šī, jo tapāt pēc vienas lietošanas reizes nekas nemainīsies. Produkts uzlabo ādas stāvokli un elastību. Pasmaržoju, viņam ir īpatējs aromāts, pagarsot nemaz netaisos, jo nevaru saprast kā kaut ko tādu var iedabūt iekšā.



Ole Henriksen Pure Truth Youth Activating Oil  - atkal anti aging produkts, bet es gribētu pamēģināt šo eļlu. Šī eļla sniedz barojošu efektu un padara to starojošāku. Nu katrā ziņā par ļaunu nenāks izmēģināt.

Bourjois Intense smoky acu ēnu un lainera komplekts. Man tika acu ēnas violetā krāsā, viena no tām ir matēti violeta (nav īpaši pigmentēta)  un otra spīdīga sudrabaina. Pati šādā krāsā neizvēlētos, bet var jau pamēģināt arī kaut ko citu :)

Kopumā- nedaudz ir vilšanās, jo ja esi sajūsmā par 2 produktiem, tad ir kā ir. Es neesmu īpašā sajūsmā, bet katram savs. Vēl domāju, par janvāra kastīti, varētu sev uzdāvināt vārda dienā, bet vai man vajag :D

Lai jums jauks vakars :)

0 comments:

Post a Comment