Thursday, December 18, 2014

Šodien izdomāju,ka man patīk kā esmu uzkrāsojusies :D tāpēc parādīšu savu šodienas make up( parasti man to nepatīk darīt, un tas ir mans pirmais šāda veida raksts, so dont judge me!).
Bet pirms tam jāpasūdzās par pastu, jā atkal! :D Man ir liela vilšanās visu nedēļu jau gaidu lookfantastic beauty box, un neesmu vēl saņēmusi. Nu jau pat vairs nav interesanti, jo esmu redzējusi citu blogos, kas tur ir iekšā. Ceru,ka saņemšu drīz, un šaubos, ka pasūtīšu janvāra kastīti. Te tev nu bija!
Un arī neviens no maniem ebay labumiem nenāk :/ :D


 Neveiksmīgs apgaismojums, es neesmu tik slimīgi bāla :D Normālā apgaismojumā neizskatās tik bāli.
Mans kosmētikas minimums
1. Beidzot atradu savu ideālo tonālo krēmu Maybelline Better Skin. Viņš taču ir fantastisks, vismaz priekš manis! Viegli klājas, patīkams uz ādas, un vismaz uzklājot man nav jāliek virsū pūderis, nomaskē pietiekami labi. Tagad kādu laiku vairs nevēlos lietot BB krēmu, jo šis pilda visas man vajadzīgās funkcijas, un galvenais, ka manai alerģiskajai ādai viņš patīk. Vienīgais mīnuss ir tas, ka viņš ir stikla pudelītē, kas padara manu kosmētikas maciņu daudz smagāku (jā, es esmu pārāk pieradusi pie BB krēmu viegluma).
2. Avon Zīmulis izsitumu nomaskēšanai - lietoju jau daudzus gadus, zinu, ka daudzi nav par viņu sajūsmā, bet mani apmierina, jo neesmu atradusi vēl labāku, kas man patiktu, un viņs pilda savu funkciju.
3. Avon vaigu sārtums - Marbleised powder blush.  Man patīk, ka viņš ir vairākās krāsās, kas kopā sajaucoties rada ideālu toni, un nedaudz spīdumu. Viens no mīnusiem, ja klāj par daudz, tad vaigi spīd, tāpēc jāuzmanās, lai nesanāk pārspīlēt. Vēl neesmu izdomājusi vai pirkšu atkārtoti vai meklēšu kaut ko citu.
Atradu bildīti no interneta kā viņš izskatās jauns

Starpcitu šis vaigu sārtums, man atgādina Loreal vaigu sārtumus mazajos ķobīšos, jo viņi ir diez gan līdzīgi.
4. Essence quattro acu ēnas tonī 05 to die for . Sākumā man viņas nepatika, bet tad man kaut kā iepatikās. Vēl joprojām meklēju savas ideālās brūnās ēnas. Kopumā varu teikt, ka ar šiem 4 toņiem var uztaisīt gan dienas, gan vakara grimu, tikai jālieto acu ēnu bāze ( beidzot man tā ir jāiegādājās), jo bez tās noturība nav pārāk laba, bet kā pluss, vismaz man, viņas nesaiet rievās.
5. Avon Supershock MAX tuša. Gribēju pamēģināt, nepirkšu vairāk, nekas īpašs - nav nekāda dižā efekta, jākrāso vismaz 2 - 3 kārtās, jo ar vienu nepietiek. Nepatīk man birstīte, jo uz viņas paliek par daudz tušas. Bet tā, skropstu tuša nesalipina skropstas, un nebirst. 
6. Šajā pelēkajā dienā gribējās kaut ko mazliet košāku un tāpēc izvēlējos lūpu krāsu tonī 5# -Watermelon Red, kuru rādīju Ebay labumu #9 ierakstā . Ja neuzkrāso par daudz, tad nav tik traki.

                                          Lai jums jauka diena :)

PS. Ceru, ka mana kastīte atnāks, un kāds pastā viņu nav nočiepis, jo nu pastam es vairs neuzticos!

5 comments:

  1. o, es arī neesmu vēl atradusi savu īsto brūnu krāsu! tā ir liela problēma man :D

    Avon tušas man nepatīk, man kādreiz uzdāvināja vienu, man no viņas sāka krīst ārā skropstas :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. es nekad nevaru atrast, parasti nopērku kādu un pēc tam saprotu,ka nebūs tas :D
      Laikam nepaveicās ar tušu, varbūt kkāds brāķis :/ Bet tā viņas nav vērts pirkt, katreiz kad mēģinu jaunu, sanāk vilšanās.

      Delete
  2. Koptēls skaists.Tava sejas āda izskatās vienkārši lieliski, tāda gluda un veselīga(to, ka nav tik bāla sapratu pēc Tava komentāra :) ). Pēc bildes vispār nevar pateikt, ka būtu virsū kosmētika, esi perfekti pieskaņojusi tonālā toni. Lūpu krāsas tonis man arī patīk, ļoti atsvaidzina, es kaut kā ar lūpu krāsām nedraudzējos, man patīk lūpu spīdumi, bet vismaz tie, kurus lietoju nav tik pigmentēti kā lūpu krāsas, lai noklātu dabisko lūpu toni, tagad esmu tāda meklējumos, šķidrās lūpu krāsas nav mēģinātas, varbūt vajag. Tušas atrast ir vissmagāk, manu mīļo tušu vairs nepārdod, nopirku nesen citu jaunu, vispār skropstas sāka krist ārā un lūst, tagad vispār esmu bez tušas :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paldies par jauko komentāru :)
      Man ir grūti atrast īsti lūpu spīdumu, jo esmu tik ļoti pieradusi pie Avon pirparmētru lūpu spīdumiem, ka citi bez piparmētra svairs nepatīk :D Ir dzirdētas labas atsauksmes par Loreal škidro lūpu krāsu, bet neesmu mēģinājusi. Prismā viņai nākošnedēļ būs atlaide :) , un ja atradīšu savu toni, tad izmēģināšu.
      Es turos tikai pie pārbaudītām skropstu tušām, jo man arī gadījās, ka gribēju pamēģināt jaunu tušu, un tā man pamatīgi salipināja skropstas un viņu bija grūti notīrīt, skropstas krita ārā pa kušķiem, baisi!
      Pamēgini kādas citas firmas tušu, dažreiz pat tās lētākās ir ļoti labas :)

      Delete
    2. Pilnīgi piekrītu, ka cena nav rādītājs kvalitātei. Esmu lietojusi dārgus losjonus, un nejutusi nekādu efektu, nopirkusi atlaidēs diezgan lētu - un super, ādā maiga un nekādas alerģijas.
      Es tā arī būtu lietojusi savu mīļo tušu, ja tā netiktu izņemta no apgrozības. Pēc tam sāku eksperimentus, man patīk, kad skropstas ir diezgan pamanāmas, bet daudzi pirkumi bijuši tādi, ka nopirktā tuša vizuāli skopstas padara īsākās, vienīgi tās nokrāso melnā krāsā. Toties tā, kas deva vēlamo vizuālo efektu, ļoti ātri sāka dot izkritušu un bojātu skropstu efektu.
      Paldies, ka devi ziņu par atlaido šķidrajai Loreal lūpu krāsai, man tagad lielais meklējums ir pigmentēts spīdums lūpām, kas lūpas arī kopj, padara mīkstas un aizsargā.

      Delete