Monday, December 29, 2014

Ebay labumi #12

 Šķiet šis būs mans pēdējais Ebay labumu raksts šogad, jo šogad ir palikušas pārāk maz dienas, un diez vai rīt būs vēlme kaut ko rakstīt, tāpēc par sev iemīļotu produktu, par ko esmu sajūsmā rakstīšu janvārī. Šodien ejot uz pastu biju mazliet vīlusies, jo neatnāca nekas no tā, ko es ļoti gaidīju, nu kavējas mani sūtījumi :D

Šodienas raksta varonis ir piemīlīgais REVO lūpu balzāms :) Es izvēlējos pasūtīt balzāmu ar arbūza smaržu. Pamanīju šo jauko lūpu balzāmu kādā instagram bildē un man ļoti sagribējās pamēģināt, un nostrādāja arī tas, ka pamanīju, ka viņš ir pieejams ar arbūza smaržu, kā es dievinu to aromātu, un beidzot izvēlējos kaut ko, kas nav ar piparmētru aromātu :D Pirku šeit :) , šķiet nedaudz lielākus iepakojumus un lielāku aromātu izvēli var atrast  šeit ;)



Salīdzinājumā ar EOS lūpu balzāmu viņš izskatās pēc mazuļa :D, bet tik piemīlīgs izmērs :)

Plusi:
  1. Jauks iepakojums un neaizņem daudz vietas
  2. Rada patīkamu sajūtu uz lūpām, nav smagnējs
  3. Neuzmācīga smarža, un manā gadījumā tik tiešām smaržo pēc arbūza, nu tāda smarža kā konfektes ar arbūza smaržu
  4. Man, viņš patīk labāk kā EOS, vismaz ziemas periodā noteikti, jo palīdz justiem manām lūpām labi
  5. Aizsargā sausas, sasprēgājošas  un vējā cietušas (nemācēju šo iztulkot savādāk :D ) lūpas - nezinu, vai viņš pienācīgi bilda šīs visas funkcijas, tomēr vismaz lietojot šo (aptuveni nedēļu) manas lūpas tika aizsargātas no sprēgāšanas, jo darbā ir sauss gaiss, un bieži viņu izmantoju.
Mīnusi
  1. Mazs iepakojums un izlietosies ātri (tas gan ir daļēji kā mīnuss, jo varēju pasūtīt arī lielāku iepakojumu) 
  2. Grūti atrast izdevīgu piedāvāju, lai nebūtu pārāk neizdevīgi pasta izdevumi, bet varbūt , ka dažreiz paveicas.
Kopumā:
Pilda savas funkcijas pietiekoši labi. Iespējams, pasūtīšu arī lielākā iepakojumā un ar citu smaržu, vispār es jau noskatīju jau dažus variantus :D

Man laikam drīzumā derētu kādu laiku atteikties no nieciņu sūtīšanas, vai pirkt tikai to vajadzīgo, bez kā tiešām nevar. Varbūt šī būs mana viena no jaunā gada apņemšanām :D

Lai jums jauka diena :)

0 comments:

Post a Comment