Tuesday, December 30, 2014

Glade sveces

Šis nu pavisam noteikti ir mans pēdējais šī gada raksts :D

Tie, kas pa reizei ieskatās manā blogā ir pamanījuši, ka es esmu Yankee Candle sveču fans, taču šīs sveces sanāk diezgan padārgas, un dažreiz izdevīgāk ir nopirkt citu firmu sveces lielākā iepakojumā, lai kalpo ilgāk. Tomēr man kā jūtīgai deguna īpašniecei nepatīk visi sveču aromāti, vairumā gadījumu tie ir vai nu par stipru vai īpatnējās smaržas - smakas, rada manam degunam diskomfortu.
Glade sveces es atklāju pa visam nejauši, jo viesistabas skapī stāvēja svece, kas iespējams, tur stāvēja no pagājušā gada (nav ne jausmas, kur un kas viņu nopirka), un es viņu paņēmu pie sevis, lai pamēginātu.

Izmēģināju sveci ar ziemas ogu aromātu, grūti raksturot smaržu, bet noteikti var just ogu aromātu :D (zinu,ka izklausās diezgan neloģiski :D )
Šī svece izdala patīkamu aromātu, kas nav par stipru , tieši tāds kā vajadzīgs, lai istabā radītu patīkamu noskaņu.

Cik esmu redzējusi šīs sveces var nopirkt lielākajos RIMI veikalos, vismaz Spices RIMI pirms kāda laika bija, un arī Cenuklubā, cena zem 4  eiro vai dārgāk (atkarīgs , kur pērk un vai ir atlaide vai nē). Pagaidām cenuklubs.lv lapa rāda, ka ir atlaide un dažus aromātus var nopirkt par 3.39.

RIMI pasmaržoju šīs sveces
Šis konkrētais aromāts man likās pat līdzīgs kādai Yankee Candle svecei

Klasisks ābola un kanēļa aromāts

Patīkami atsvaidzinošs aromāts

Varbūt gluži neatgādina kafijas smaržu, vismaz ne tādu kā es iedomājos, bet smarža nedaudz atgādina kafijas saldējuma smaržu, to grūti aprakstīt, jums ir jāpasmaržo.

Vai esat pamēģinājušas šīs sveces? Ja jā, kā patika? :)

Lai jums jauks vakars! :)






0 comments:

Post a Comment