Friday, July 13, 2012

Festivāls tuvojas...

Vēl tieši nedēļa līdz Positivus festivālam :) Viens no šīs vasaras gaidītākajiem notikumiem ir gandrīz jau atnācis. Autobusa biļetes veiksmīgi nopirktas, vēl viena diena un nesanāktu dabūt vietu uz izvēlētos autobusu. Tagad tikai jācer, ka būs kaut cik normāla telts vieta palikusi.

Es uz Positivus braucu dēļ Keane, jo nu beidzot arī viņi uzstājas Latvijā, es vēl ceru, ka varbūt šīs tūres ietvaros viņi atgriežas vēlreiz ar koncertu. Dziesma, ko es gribu noteikti-ceru dzirdēt festivālā ir Somewhere Only We Know, es patiešām būšu mazliet vīlusies, ja šīs dziesmas koncertā nebūs, bet cerības ir, kā nekā slavenākais gabals.

Mana draudzene uz šo festivālu brauc dēļ Damien Rice un dziesma, ko es ļoti gribētu dzirdēt dzīvajā ir The Blower's Daughter


Un Manic Street Preachers koncertu un ceru uz dziesmu Motorcycle Emptiness.


Un pārējās grupas, kā sagadīsies, un kā gribēsies uz to arī dosimies :)


Tagad tikai mūžīgā problēma, ko lai ņem līdzi uz festivālu?! Arī laika prognoze nav ta labākā, lietus, lietus mētelis man gan ir, pagājušo gadu nebija un tas tik bija jautri mirkt lietū :D Ceru,ka prognozes kaut cik mainīsies, bet nekas, tas jau nu netraucēs man klausīties labu mūziku, dažreiz lietus iederas. Iedomājieties Damien Rice koncerts, pustumsa un mazliet līņā, tas iederētos pie viņa mūzikas...
Tieši nedēļa laika atrast visu vajadzīgo un izdomāt, ko tieši vajag,lai nav vesela iedzīve jāstiepj līdzi :D

0 comments:

Post a Comment