Friday, July 13, 2012

Zaļš un Rozā

Šonedēļ centos vairāk izmantot savas nagu lakas, lai nebūtu pārmetumi sev, pērc tik daudzas, bet krāso tikai, labi ja vienu :D kam negadās.





Zaļš - OPI Jade is the New Black un Flomar Pretty nagu laka tonis P22 tonis. Gaiši zaļo Flomar nagu laku ir grūti nofotografēt īstajā tonī, jo dažādos apgaismojumos, tā izskatās atšķirīgi, bet dzīvē krāsa ir skaistā gaiši zaļā- mazliet mint tipa tonī. Arī noturība ir diezgan laba, un lai iegūtu toni kā pudelītē pietiek ar 2 kārtām. Par OPI nagu laku esmu sajūsmā, viegli klājas, ātri žūst, pietiek ar vienu kārtu, lai būtu skaistais zaļais tonis uz naga.





Rozā - Isabelle Dupont  nagu laka tumši rozā tonī  276 un Buk nagu laka gaiši rozā tonī 160. Isabelle Dupont nagu laka ir tumši rozā tonī, ko ir grūti nofotografēt. Man šī nagu laka ļoti patīk, ātri žūst, viegli klājas, ilgi noturas un vajag vienu kārtu, lai iegūtu skaisto toni. Žēl,ka tieši šīs nagu lakas manā Superlata veikalā ir pieejams tikai ierobežotos toņos, gribētos plašāku izvēli. Buk nagu laka man atgādina bārbijrozā toni, nav ne jausmas, kāpēc esmu tādu nagu laku tādā krāsā kādreiz nopirkusi. Man nepatīk šī nagu laka, jo noturība ir ļoti slikta, diezgan ilgi žūst, bet tā vajag 2 vai 3 kārtas, lai dabūtu tieši tādu krāsu-spilgtumu kā pudelītē. 

2 comments:

  1. Tā Isabelle Dupont ļoti interesanta liekas. Laikam kādreiz būs acs arī jāiemet SuperLats veikalā:)

    ReplyDelete