Tuesday, July 31, 2012

nagi un pilsētas svētki


gaiši zili - ceriņu lillā. Pieskaņoju nagus somiņai. Šoreiz kkā nesanāca smuki uzlakot, vai tas bija karstuma dēļ, vai kā, bet apakškārta nežuva un meta gaisa burbuļus, bija grūti to normāli uzlakot, laka jauna un sakaltušai taij nevajadzēja būt, tā kā ta slikti žuva, arī krāsas kārtas ilgi žuva, izdevās mazliet izķēpāt, bet beigās vismaz viena roka palika pieklājīgā skatā. Varbūt tiešām karstums pie vainas? Šo krāsu salikumu atkārtošu, man ļoti iepatikās :)

Mazliet par pilsētas svētkiem, mana mazā pilsētele Lielvārde svinēja 811 gadu jubileju, tik pat veca cik mana otra pilsēta  Rīga :)
1. diena.
 Dodoties vērot salūtu paceļam pamanījām ezīti :) viņš patiešām izskatījās jauks, sogadtik tuvu redzu pirmo reizi.
 Interesants ritenis.

Lielvārdes baznīca, nekad nebiju iepriekš viņā iegājusi iekšā, jo nu man tas licies kkā dīvaini. Pati baznīca atrodas diezgan skaistā vietā Daugavas krastā slavenajā Lāčplēša parkā [ vismaz ir ar ko lepoties lielvārdiešiem]

Uz dievkalpojumu negāju, bet kad tas beidzās visi varēja ienākt iekšā apskatīties un uzkāpt tornī. Iegāju iekšā un krusts, kas mirdzēja savādā neonveidīgā gaismā, es tiešām biju cerējusi uz kaut ko mazliet gaumīgāku, bet ne uz kko tādu.  Man tas likās dīvaini, bet ko gan es zinu.

2.diena



Svētku programmiņa - no pagājušā gada svētku gadatirgus un izklaides notiek kāda no Lielvārdes ielām - kur katrs var sev atrast ko darīt - iepirkties- nopirkt kādu nieciņu, paskatīties kā uzstājas mākslinieki. Bet vakarā parkā - notiek kāds šlāgermūzikas koncerts un zaļumballe līdz rīta gaismai.
 Bezalkoholiskais mojito kokteilis, perfekts karstā vasaras dienā :) šādu brīnumu tirgoja netālu pie mūzikas stenda un tik sasodīti garšīgs!

Un es pat neticēju savām acīm, kad pamanīju šo mūzikas stendā 30STM disks tirgojas gadatirgū un Lielvārdē- man bija tikai viena doma, man to vajag! Tas nekas, ka ipods pārlēdēts ar dziesmām, bet nekas nespēj aizstāt īstu, taustāmu CD. Bija tā vērts. :)

0 comments:

Post a Comment