Sunday, July 15, 2012

Zils

Nesen ienāca prātā ideja veidot ierakstus par krāsām- ar lietām, kuras man ir mīļas, kādā konkrētā krāsā + klāt dziesma, kas iederas pie šīs krāsas.
Sākšu ar zilu. Tā, kā es neticu krāsu ietekmei uz cilvēka noskaņojumu vai dzīvi, tāpēc es nemeklēšu šīs krāsas skaidrojumu internetā. Krāsa paliek krāsa.

Dziesma -  Keane - Clear Skies


Zila krāsa man asociējas ar debesīm bez mākoņiem, ar skaisti zilu krāsu. Diena, kad spīd saule un nav ne viena mākoņa jau vien ir izdevusies.


Divi mani vieni no mīļākajiem krekliņiem ir zilā krāsā :)

Essence 98 walk on air ir viena no burvīgākajām nagu lakām zilā krāsā, kas man ir. Esmu gandrīž pilnīgā sajūsmā par viņu, vienīgi dažreiz kkā paņemās uz otiņas par daudz lakas, un viņa ir diezgan bieza, laikam man vairāk patīk šķidrākas konsistences nagu lakas, bet tā ideāla - ātri žūst un noturība ir laba.

Vienkāršas zilas, jau mazliet novalkātas, bet mīļas laiviņas, ar nelielu papēdi. Diezgan sen pirktas Maximā, bet turas godam. Man tiešām žēl viņas ikdienā valkāt, jo tiešām negribas novalkāt, un kko tādu tik ideālu, es vietā neesmu atradusi.

Un šī gluži nav zilā krāsā, bet burti ir zilā krāsā. Šī rokassprādze nesen saņemta kā dāvana, noteikti būs viena no manām mīļākajām rokassprādzēm, ko ,protams, es nevalkāšu ikdienā, gan tāpēc, ka man ir apriebušies nosodošie kursabiedru skatieni[bitch please, i can wear what i want!], gan tāpēc, ka man žēl, ka viņa novalkāsies, fanu lietas, man tiešām žēl novazāt, bet ja, kādreiz izdosies doties uz koncertu vēlreiz[mazliet gan šaubos,ka Latvijā, bet cerēt jau var], es došos pilnā kaujas aprīkojumā :D

Auskari ģitāras formā- vai nav jauki? Pieliku apsudrabotus āķus klāt ģitāras formas piekariņiem un auskari gatavi. Gaidu,kad atnāks auksaru āķi no ebay, un ceru,ka viņi tiešām būs apsudraboti, jo savādak es nedrīkstēšu viņus izmantot, un vēl veikalā būs pieejami interesantas formas piekariņi,lai varētu iegūt jaunus auskarus.

Nu kopumā šīs ir manas mīļākās lietas zilā krāsā :)

0 comments:

Post a Comment