Thursday, July 26, 2012

Pirkums

Nesen atnāca mans pirkums no ebaya. Man tiešām ir jāatgādina sev, lai es beidzu pirkt lietas,kuras man tiešām nevajag,lai cik izdevīgi sanāktu.


Biju pasūtījusi The body shop body mist ar bakula ziedu aromātu. kāpēc es pasūtīju,laikam tāpēc,ka gribējās kādu jaunu smaržu un cena bija pārāk vilinoši zema. Man pat nav ne jausmas, kas tas bakula par zvēru ir :D Pameklējot attēlus internetā

man atrod šādas bildes - jaukas puķītes. Aromātam nav ne vainas, bet vasarai ir daudz par stipru un uzmācīgu. Ideāls aromāts ziemai, bet ne karstumā,man mazliet rauj uz augšu no pārmērīgās uzmācīgās smaržas, iespējams tas tāpēc, ka karstumā visi aromāti pastiprinās?
Pārliecinājos,ka labāk pirkt zināmus aromātus , nevis kaķi maisā. Vienīgais labums, ka neiztērēju pārāk daudz naudas šim pirkumam, un ka to tomēr varēšu izmantot.

0 comments:

Post a Comment