Wednesday, July 4, 2012

Pirkums

devos uz veikalu pēc 1 nagu lakas, nopirku 4. Dažreiz gadās,ka paslīd kāja, solījos netērēties jaunām nagu lakām, bet laba, taču nevar būt par daudz. Neatradu tieši to,ko meklēju,  bet noskatīju veselu kaudzi.

Devos pēc citas nagu lakas, bet atradu šīs, kas arī man iepatikās.

 MAX nagu laka - bildē, gan grūti saskatīt, bet tonis ir koši dzeltens. Nezinu vai man tieši tādu vajag, bet košums piesaistīja un kāpēc ne, pielitojumu atradīšu. Pirku Stacijas tunelī vienā veikaliņā [tas tunelis, kur nav izejas uz peroniem, kauns man , tik ilgi jau braukāju ar vilcienu, bet neatceros,kurš tunelis tas ir A vai B] cena 50 santīmi, nezinu vai viņa tā visu laiku maksā, vai tā bija kaut kāda atlaide.

Flomar Pretty nagu laka tonis P07. Šo koši oranžo, es nopirku tikai tāpēc, ka man jau bija līdzīgas krāsas nagu laka, kas izlietojusies un mazliet iekaltusi. Kaut gan man nav apģērba oranžā krāsā, kurš teicis, ka nagu lakas jāpieskaņo apģērbam. Arī Stacijas tunelī cena 65 santīmi.

Flomar Pretty nagu laka tonis P19 - burvīgā ceriņkrāsā, ko gan laikam nevar īsti bildē saskatīt, nevarēju nenopirkt. Arī Stacijas tunelī cena 65 santīmi.


Flomar Pretty nagu laka tonis P22 tonis, tādā mint krāsā. Vienkārši iepatikās šis skaisti zaļais tonis. Arī Stacijas tunelī cena 65 santīmi.

Kādas tik tur nav nagu lakas, un kādi toņi, uz šiem abiem veikaliņiem kādreiz vēl jāiegriežas.

5 comments:

  1. Šādas Flormar nagu lakas vēl nebiju redzējusi :0

    ReplyDelete
    Replies
    1. es arī nē, parasti vienmēr bija tajās lielajās pudelītēs, bet šīs ir diezgan praktiskas. Vienā no Stacijas veikaliņiem ļoti plaša krāsu izvēle viņām :))

      Delete
  2. O, paldies, otrdien braucot uz centru būs jāiečeko tie mazie veikaliņi!:)
    Man tā P55 iepatikās ļoti!

    Ja ir iespējams, var noņemt lūdzu pārbaudes vārdu!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tādos veikalos bieži var atrast visādus jaukus nieciņus :)

      darīts :) nepamanīju,ka tas man ir uzlikts!

      Delete
  3. Skaistas krāsas :) kādreiz gadīsies būs Rīgā, jāapskata būs tie veikali.

    ReplyDelete